• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Na werkzaamheden alle HD zenders blokkerig beeld...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter CaptainHook
  • Startdatum Startdatum
C

CaptainHook

Afgelopen woensdag zijn er hier werkzaamheden uitgevoerd (aangekondigd door UPC). En idd, alles lag er een paar uur uit.

En daarna... tja, daarna zijn zowel internet snelheden niet meer zoals ze zouden moeten zijn... Maar waar ik voorheen vrijwel altijd mooi strak HD beeld had (op zowat alle HD zenders), hebben we nu op vrijwel alle HD zenders regelmatig het bekende blokkenpatroon en/of hickups.
Zowel op Nederlandse zenders, als de RTL zenders, de SBS zenders, de History HD, NGC, e.d. :'(

Kijk ik naar de signaalinfo op de TV, dan is het nog steeds bitfoutvrij (0 % errors) en tussen de 95-100% signaalsterkte. Dus daar ligt het niet aan. Het gaat ergens in de transportroute van UPC weer eens de mist in. :(

Zijn er meer mensen met deze ervaringen in mijn postcode?
 
ik woon in friesland maar hier ook snelheden zijn minder dan voor de werkzaamheden :'(
en HD zender erg blokkerig ??? zeer vervelend! >:(
je bent dus niet de engiste :-\
 
Hier ook op de meeste hd zenders , sd zenders zijn ok (Dordrecht).
 
je zou je bijna rot schrikken als je zo'n werkzaamheden kaart in je bus krijgt en alles goed nog
goed functioneert.
En als de boel dan verknalt is ligt het uiteraard aan de klant.
 
Akoni zei:
je zou je bijna rot schrikken als je zo'n werkzaamheden kaart in je bus krijgt en alles goed nog
goed functioneert.
En als de boel dan verknalt is ligt het uiteraard aan de klant.

idd hier ook 2992 na de werkzaamheden op veel HD zenders blokkerig beeld.
 
We zitten naar 'man bijt hond' te kijken (NED2 HD). Beeld begint te blokken, duurt een paar minuten en toen hoppa, alle verbindingen weg... Duurde een minuut of vijf en toen kwam de boel weer....
>:(
 
Zit ook in regio 2993 maar hier om de haverklap meldingen over signaalverlies en blokkerige HD zenders.
 
hier in 2994 ook blokkerig beeld en af en toe wegvallend geluid. Daarvoor altijd prima beeld.
 
Terug
Bovenaan