C
CaptainHook
Afgelopen woensdag zijn er hier werkzaamheden uitgevoerd (aangekondigd door UPC). En idd, alles lag er een paar uur uit.
En daarna... tja, daarna zijn zowel internet snelheden niet meer zoals ze zouden moeten zijn... Maar waar ik voorheen vrijwel altijd mooi strak HD beeld had (op zowat alle HD zenders), hebben we nu op vrijwel alle HD zenders regelmatig het bekende blokkenpatroon en/of hickups.
Zowel op Nederlandse zenders, als de RTL zenders, de SBS zenders, de History HD, NGC, e.d. :'(
Kijk ik naar de signaalinfo op de TV, dan is het nog steeds bitfoutvrij (0 % errors) en tussen de 95-100% signaalsterkte. Dus daar ligt het niet aan. Het gaat ergens in de transportroute van UPC weer eens de mist in.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen in mijn postcode?
En daarna... tja, daarna zijn zowel internet snelheden niet meer zoals ze zouden moeten zijn... Maar waar ik voorheen vrijwel altijd mooi strak HD beeld had (op zowat alle HD zenders), hebben we nu op vrijwel alle HD zenders regelmatig het bekende blokkenpatroon en/of hickups.
Zowel op Nederlandse zenders, als de RTL zenders, de SBS zenders, de History HD, NGC, e.d. :'(
Kijk ik naar de signaalinfo op de TV, dan is het nog steeds bitfoutvrij (0 % errors) en tussen de 95-100% signaalsterkte. Dus daar ligt het niet aan. Het gaat ergens in de transportroute van UPC weer eens de mist in.

Zijn er meer mensen met deze ervaringen in mijn postcode?
zeer vervelend! 
