Topicstarter
Topicstarter
zjonnie
Inmiddels heb ik een reactie op mijn email aan de importeur: [email protected] gehad. Quantis gaat er vanuit dat de klacht exemplarisch is en stelde voor de fabrieksinstellingen terug te zetten. Dat heb ik dit weekend gedaan met alle consequenties die dat heeft, maar de klacht is nog steeds exact hetzelfde. Omdat de klacht met de update is gekomen, veronderstel ik dat dit niet exemplarisch is maar gewoon de zoveelste bug in hun laatste software. Ik ben dan ook benieuwd of er mensen zijn bij wil dit nog wél werkt na de upgrade. Zouden die dan kunnen reageren? Voor alle duidelijkheid het gaat om het gebruik van de teletekst functie van de TV bij het kijken via de Humax 5200C. Dus NIET het gebruik van de teletekst en/of ondertitel functie van de Humax zelf. Om teletekst van de TV te kunnen gebruiken moet de Humax wel via Scart gekoppeld zijn omdat via HDMI het teletekst signaal niet wordt doorgegeven. Overigens doet de klacht zich bij mij niet voor bij Nederland 1 (= een niet versleuteld kanaal) en ook niet bij "uitgesteld kijken" of bij weergave van opgenomen programma's. Ik heb de teletekst van mijn TV nodig i.v.m. de slechthorenden ondertiteling. De teletekst voorziening van de Humax zelf voldoet daar niet voor, zie de eerdere berichten in deze thread.https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=36909