D
dovski
Hallo allemaal, vorige week woensdag heb ik mijn internetabonnement geupgrade van 25 naar 50 Mbps. Altijd probleemloost gewerkt op 25Mb. De upgrade zou 3 werkdagen duren. Maandag dus meer snelheid!!!!! NIET DUS. Ik heb nu een downloadsnelheid van maar liefst 1,42Mbps en soms zelf 0,60Mbps. UPC gebeld, alles uitgesloten qua bekabeling pc's etc. etc. en men zou de call door gaan zetten naar snelheids specialisten, wat dat dan ook mogen zijn. Ik heb nu dus al spijt als haren op mijn hoofd.
Ik heb ooit eens gelezen dat in mijn kabelmodem, de Cisco EPC3212, iets aangepast moet worden om hogere snelheden door te laten, maar kan dit niet niet meer terugvinden. Iemand een idee?
Ik heb ooit eens gelezen dat in mijn kabelmodem, de Cisco EPC3212, iets aangepast moet worden om hogere snelheden door te laten, maar kan dit niet niet meer terugvinden. Iemand een idee?

