Na update slechte verbinding..

  • Onderwerp starter Insanesplace
  • Startdatum
I

Insanesplace

heren en dames, ???

sinds ik een week geleden een mailtje heb gekregen dat mijn snelheid van mijn classic abbo verhoogt zou zijn. Maar sinds deze "zogenaamde"verhoging waar ik weinig van merk.

Mijn downstream is +- 381.7 KByte/sec en upstream is +-  62.3 KByte/sec, en dus nog lang niet zoals beloofd...

Echter baal ik wel van de brakke verbinding..... sinds vorige week heb ik nu al 5 avonden gehad dat de verbinding gewoon compleet is weggevallen. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen en of hier meer mensen last van hebben....??

Mijn postcode is overigens 7007

Gr Ronald

p.s. is het normaal dat je bij 26 Gb data verkeer al een waarschuwing krijgt bij een fair use policy??????
 

Johnny54

Moderator
Berichten
19.108
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Er lopen al diverse topics over slechte verbindingen. Er is tot nu toe nog geen verklaring of oplossing voor.

AUP bij chello classic:
1e mail bij overschrijding van 3 x gemiddelde datagebruik = 3 x 8 GB = 24 GB
2e mail bij overschrijding van 4 x gemiddelde datagebruik = 4 x 8 GB = 32 GB
3e mail en terugzetten in snelheid (64 Kbit/s) bij overschrijding van 5 x gemiddelde datagebruik = 5 x 8 GB = 40 GB
 
Topicstarter
Topicstarter
I

Insanesplace

Johnny54 zei:
Er lopen al diverse topics over slechte verbindingen. Er is tot nu toe nog geen verklaring of oplossing voor.

AUP bij chello classic:
1e mail bij overschrijding van 3 x gemiddelde datagebruik = 3 x 8 GB = 24 GB
2e mail bij overschrijding van 4 x gemiddelde datagebruik = 4 x 8 GB = 32 GB
3e mail en terugzetten in snelheid (64 Kbit/s) bij overschrijding van 5 x gemiddelde datagebruik = 5 x 8 GB = 40 GB

Had al wat topics gezien, maar was benieuwd of er meer mensen zijn in mijn regio....

Is er een site met een overzicht qua providers en datalimieten?? Want 40 GB vind ik echt belachelijk..... :(
 
B

Bramp2004

Insanesplace zei:
heren en dames, ???

sinds ik een week geleden een mailtje heb gekregen dat mijn snelheid van mijn classic abbo verhoogt zou zijn. Maar sinds deze "zogenaamde"verhoging waar ik weinig van merk.

Mijn downstream is +- 381.7 KByte/sec en upstream is +-  62.3 KByte/sec, en dus nog lang niet zoals beloofd...

Echter baal ik wel van de brakke verbinding..... sinds vorige week heb ik nu al 5 avonden gehad dat de verbinding gewoon compleet is weggevallen. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen en of hier meer mensen last van hebben....??

Mijn postcode is overigens 7007

Gr Ronald

p.s. is het normaal dat je bij 26 Gb data verkeer al een waarschuwing krijgt bij een fair use policy??????

Heb ook last van wegvallen internetverbinding, als ik hem reset met http://192.168.100.1/address.html dan loopt het weer, heb eeb surfboaed 4100, postcode 7051 dus daar het mee te maken hebben, postcode gebied, maar ga toch even de freqenties checken op http://192.168.100.1/address.html
 
J

j.honhoff1

ga naar www.coax.nl en lees daar hoe je na een slechte verbinding en niet na komen van het contact van upc geld kan terug vragen..

freek
 
Bovenaan