• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Na update nog steeds geplande opnames die niet starten ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter emanuelmuis
  • Startdatum Startdatum
E

emanuelmuis

Hallo allemaal,

Ik heb de Philips HD-DVR (ofwel de Pace).
Ook ik heb de update ontvangen.
Erg prettig dat de knoppen op de AB nu werken maar verder heb ik nog niets aangetroffen wat echt als verbetering gezien mag worden.
Waar ik eigenlijk een beetje van baal is dat blijkbaar het probleem mbt de opnames nog steeds niet is opgelost.
Gisteravond een opname ingepland voor een programma op RealityZone.
Zie ik halverwege het programma dat de opname niet loopt.
Moest ik weer handmatig naar die zender zappen en de opname met de hand starten....
zucht....

Iemand dit zelfde ervaren?
 
Bij mij starten ze altijd wel, echter stoppen ze af en toe vroegtijdig.
Sinds de update een stuks of 8 opnames gemaakt waarvan er 2 te vroeg stopten.
Een mail naar UPC gestuurd met de vraag waarom ze dit in de software update niet opgelost hadden.
Als antwoord gekregen dat ze me geprobeerd hadden mij te bellen (geen gemiste oproepen ontvangen, dus dat betwijfel ik), omdat ze niet genoeg info hadden om mijn vraag te beantwoorden.
De vraag leek me nog als simpel.
Ga als ik geen opnames meer heb die ik nog wil bekijken om een cisco box vragen.
 
densen zei:
Bij mij starten ze altijd wel, echter stoppen ze af en toe vroegtijdig.
Sinds de update een stuks of 8 opnames gemaakt waarvan er 2 te vroeg stopten.
Een mail naar UPC gestuurd met de vraag waarom ze dit in de software update niet opgelost hadden.
Als antwoord gekregen dat ze me geprobeerd hadden mij te bellen (geen gemiste oproepen ontvangen, dus dat betwijfel ik), omdat ze niet genoeg info hadden om mijn vraag te beantwoorden.
De vraag leek me nog als simpel.
Ga als ik geen opnames meer heb die ik nog wil bekijken om een cisco box vragen.

Ik vernam dat de Cisco en tuner minder heeft waardoor je weer wordt beperkt in het gelijktijdig opnemen en bekijken van een programma (1 minder) en dat vind ik nou net een groot pluspunt van de Philips.
Ik hoop dat het een éénmalige bug was, ik probeer vanavond nog maar es een paar opnames in te plannen.
 
emanuelmuis zei:
Waar ik eigenlijk een beetje van baal is dat blijkbaar het probleem mbt de opnames nog steeds niet is opgelost.
Gisteravond een opname ingepland voor een programma op RealityZone.
Zie ik halverwege het programma dat de opname niet loopt.
Moest ik weer handmatig naar die zender zappen en de opname met de hand starten....
zucht....

Iemand dit zelfde ervaren?

Probeer eens een reset naar de fabrieksinstellingen. Bij mij lijkt dat vooralsnog te helpen.
 
Terug
Bovenaan