E
emanuelmuis
Hallo allemaal,
Ik heb de Philips HD-DVR (ofwel de Pace).
Ook ik heb de update ontvangen.
Erg prettig dat de knoppen op de AB nu werken maar verder heb ik nog niets aangetroffen wat echt als verbetering gezien mag worden.
Waar ik eigenlijk een beetje van baal is dat blijkbaar het probleem mbt de opnames nog steeds niet is opgelost.
Gisteravond een opname ingepland voor een programma op RealityZone.
Zie ik halverwege het programma dat de opname niet loopt.
Moest ik weer handmatig naar die zender zappen en de opname met de hand starten....
zucht....
Iemand dit zelfde ervaren?
Ik heb de Philips HD-DVR (ofwel de Pace).
Ook ik heb de update ontvangen.
Erg prettig dat de knoppen op de AB nu werken maar verder heb ik nog niets aangetroffen wat echt als verbetering gezien mag worden.
Waar ik eigenlijk een beetje van baal is dat blijkbaar het probleem mbt de opnames nog steeds niet is opgelost.
Gisteravond een opname ingepland voor een programma op RealityZone.
Zie ik halverwege het programma dat de opname niet loopt.
Moest ik weer handmatig naar die zender zappen en de opname met de hand starten....
zucht....
Iemand dit zelfde ervaren?