• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Na update 5.0 problemen met inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark Angel

Forum Gebruiker
Berichten
332
Digitale TV
  1. Ziggo
Hoi,

Ik heb nieuwe Ziggo TVapp geupdated, maar ik kan niet inloggen.
Ik krijg steeds hetzelfde foutmelding: Inloggen mislukt, Er is iets fout gegaan tijdens het inloggen. Probeer het later opnieuw.

Ik heb Ziggo TV Extra, maar geen Ziggo Internet.
Vorige keer had ik geen problemen met Ziggo TVapp.

Hebben jullie Dat probleem ook???
 
Ja, ik heb hier ook problemen mee. Zowel op de iPhone als iPad.
 
Je moet wel internet van Ziggo hebben! Heb je dat dan hoef je niet met het Wifi netwerk van Ziggo verbonden te zijn om via de app tv te kijken.
 
Ik weet het ervan, maar ik hoef niet online tv kijken.
 
Werkt inderdaad niet meer. iPad 2, iPad Mini 2 en iPhone 6. Lijkt vrij consequent probleem. Ziggo support gemaild.
 
Fout code 10573

Met de nieuwe ziggo tv app op de iPad air met laatste iOS erop krijg ik alleen maar de foutcode 10573 als ik tv wil kijken.. Inloggen lukt gelukkig wel maar meer niet.. Zijn nu al zolang problemen met de app had gehoopt dat het nu eindelijk verholpen zou zijn.
 
Ik heb geen problemen met de app op mijn Ipad.
 
Werkt hier ook goed op iPhone 5S en Ipad2. Geen problemen met inloggen gehad. Voordeel met deze versie is dat je ook buiten het ziggo netwerk tv kunt kijken op de meeste zenders. Vroeger kon dat alleen via VPN.
 
Geen zenders gevonden

Hier krijg ik de foutmelding geen zenders gevonden, Ziggo gebeld maar hoop discussie dat het modem uit brugsmode moet, Als zakkelijke klant is dit niet handig.
 
foutmelding

foutmeldingziggotvapp01.PNG


foutmeldingziggotvapp02.PNG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan