• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Na router reboot geen wan ip van Ziggo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter server666
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

server666

Ik heb vandaag gemerkt dat als ik mijn WRT54GL router van Linksys reboot, dat ik niet meer snel een verbinding krijg met Ziggo. De verbinding blijft gewoon urenlang weg. Ik heb het modem van Ziggo even van stroom afgehaald en witte kabel en weer aangesloten na anderhalf uur (ja zo lang) en toen pas kreeg ik weer een online-verbinding met Ziggo. Heb het vaker gedaan: reboot router>geen verbinding>modem lang uit> en toen weer verbinding. Mijn router werkt perfect en de kabels zijn ok...

Dit vind ik erg vreemd, omdat ik maandenlang zorgeloos mijn router wel eens reboot en direct een wan-ip ontving, maar nu blijft de modem knipperen met het online-lichtje...pas als ik modem zeer lang uitdoe en weer aandoe, krijg ik een verbinding en dan ook dus mijn wan-ip te zien.

Wie weet wat dit zou kunnen betekenen? Is modem brak geworden?
 
en als je de modem reboot als de router aan staat. En krijg je wel meteen een ip adres als je direkt aan de modem aan gesloten zit.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Ik kriig in beide gevallen gewoonweg geen ip adres, modem moet meer dan 1 a 2 uur uit zijn geweest.
Thx voor je reactie..!
 
dan lijkt het me echt een probleem van je modem als je zonder router ook geen ip adres krijgt als je je pc direkt op je modem aan sluit.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
dan lijkt het me echt een probleem van je modem als je zonder router ook geen ip adres krijgt als je je pc direkt op je modem aan sluit.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413


Ik moet de monteur laten komen volgens de helpdesk.. effe afspraak plannen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan