S
server666
Ik heb vandaag gemerkt dat als ik mijn WRT54GL router van Linksys reboot, dat ik niet meer snel een verbinding krijg met Ziggo. De verbinding blijft gewoon urenlang weg. Ik heb het modem van Ziggo even van stroom afgehaald en witte kabel en weer aangesloten na anderhalf uur (ja zo lang) en toen pas kreeg ik weer een online-verbinding met Ziggo. Heb het vaker gedaan: reboot router>geen verbinding>modem lang uit> en toen weer verbinding. Mijn router werkt perfect en de kabels zijn ok...
Dit vind ik erg vreemd, omdat ik maandenlang zorgeloos mijn router wel eens reboot en direct een wan-ip ontving, maar nu blijft de modem knipperen met het online-lichtje...pas als ik modem zeer lang uitdoe en weer aandoe, krijg ik een verbinding en dan ook dus mijn wan-ip te zien.
Wie weet wat dit zou kunnen betekenen? Is modem brak geworden?
Dit vind ik erg vreemd, omdat ik maandenlang zorgeloos mijn router wel eens reboot en direct een wan-ip ontving, maar nu blijft de modem knipperen met het online-lichtje...pas als ik modem zeer lang uitdoe en weer aandoe, krijg ik een verbinding en dan ook dus mijn wan-ip te zien.
Wie weet wat dit zou kunnen betekenen? Is modem brak geworden?