- Berichten
- 624
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Sinds wij zijn overgestapt van 25 MB Internet+Bellen Onbeperkt EU op het Alles-In-1-pakket 50MB Basis +Bellen Altijd en wij de eerste factuur hebben ontvangen, blijkt er niets meer te kloppen en is de factuur totaal ondoorzichtig.
Ineens zien we een optie "weigeren geblokkeerde nummers" op de factuur terug à 1,15 euro die we normaal bij het vorige abonnement kosteloos erbij hadden, net als nummerweergave (wat overigens weer niet op de factuur staat). Nergens op de site staat dat ervoor betaald moet worden en vinden het vreemd dat dit nu ineens wel in rekening wordt gebracht.
Waar we eerst bang voor waren met het omruilen van het modem etc. dat de boel niet zou werken, wat wonderlijk ineens zonder enig mankement blijkt te werken, schijnt het met de facturen bij UPC nog steeds niet goed te komen. De upgrade Bellen Altijd kost 14 euro incl 21% BTW volgens de site. Op de rekening wordt vrolijk 15,40 euro gerekend voor een periode van 28/9 tot 31/10. Waar komt die extra 1,40 euro vandaan? Zelfs als we de periode bekijken (+3 dagen extra in september) kunnen we nog niet op het voorgenoemde bedrag komen als we berekeken wat het per dag kost. Verder klopt het niet, want ook de eenmalige apparatuurskosten (25 euro) staan niet op de factuur. Kortom, deze factuur wordt voorlopig niet door ons geaccordeerd totdat duidelijk is wat er nu wel en niet in rekening is/ wordt gebracht.
Wellicht dat een van de webcare medewerkers hierover iets zinnigs kan zeggen, want diegene die deze factuur heeft opgemaakt heeft er werkelijk geen kaas van gegeten. Volgens onze berekeningen zouden wij 40 euro +14 euro gefactureerd moeten krijgen (met eenmalig 25 euro voor apparatuurskosten). Daarmee komen wij op een totaalbedrag van 79 euro uit en niet de 44,82 euro die nu op de rekening staat. Dit nog los van de kosten voor de opties "nummerweergave" en "weigeren geblokkeerde nummers" die voordien altijd netjes werden gecrediteerd.
Ineens zien we een optie "weigeren geblokkeerde nummers" op de factuur terug à 1,15 euro die we normaal bij het vorige abonnement kosteloos erbij hadden, net als nummerweergave (wat overigens weer niet op de factuur staat). Nergens op de site staat dat ervoor betaald moet worden en vinden het vreemd dat dit nu ineens wel in rekening wordt gebracht.
Waar we eerst bang voor waren met het omruilen van het modem etc. dat de boel niet zou werken, wat wonderlijk ineens zonder enig mankement blijkt te werken, schijnt het met de facturen bij UPC nog steeds niet goed te komen. De upgrade Bellen Altijd kost 14 euro incl 21% BTW volgens de site. Op de rekening wordt vrolijk 15,40 euro gerekend voor een periode van 28/9 tot 31/10. Waar komt die extra 1,40 euro vandaan? Zelfs als we de periode bekijken (+3 dagen extra in september) kunnen we nog niet op het voorgenoemde bedrag komen als we berekeken wat het per dag kost. Verder klopt het niet, want ook de eenmalige apparatuurskosten (25 euro) staan niet op de factuur. Kortom, deze factuur wordt voorlopig niet door ons geaccordeerd totdat duidelijk is wat er nu wel en niet in rekening is/ wordt gebracht.
Wellicht dat een van de webcare medewerkers hierover iets zinnigs kan zeggen, want diegene die deze factuur heeft opgemaakt heeft er werkelijk geen kaas van gegeten. Volgens onze berekeningen zouden wij 40 euro +14 euro gefactureerd moeten krijgen (met eenmalig 25 euro voor apparatuurskosten). Daarmee komen wij op een totaalbedrag van 79 euro uit en niet de 44,82 euro die nu op de rekening staat. Dit nog los van de kosten voor de opties "nummerweergave" en "weigeren geblokkeerde nummers" die voordien altijd netjes werden gecrediteerd.
