• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Na paar maanden geen pakket meer (chello/freetome)

A

arjand

Grrrrrrrrr, wat ben ik pissed off!!!!! Ik zie zie mijn rekening online en wat zie ik?? Classic en freetime rekening van € 64,89!! Een paarmaanden geleden een verkoper aan te telefoon gehad zie mij wees op het pakket classic en freetime voor 57,95. Telefonie had ik nog niet van upc, en vond het wel een goede aanbieding. Mijn vraag was of het ook na het 1e jaar nog 57.95 was: jawel, de eerste paar maanden zelfs voor 54,95. Dus nu na 5 rekeningnen van 54.95 en één van 57,95 (de 1 na laatste, die goede pakket prijs) is het 64,89. Ik bellen met help desk verteld de dame dat ik geen pakket heb, maar 2 losse produkten. Ik vertellen dat dat niet goed is. Het kwam er op neer dat ik pech heb, en een pakket moet aanvragen. Ik kijken naar de werk order bij de installatie, waar de wel degelijk de voorwaarden aan vast zaten voor pakketten. Ik weer bellen naar help-desk, doorverbonden met mutaties (45 minuten later), die stuurt dus alsnog de formulieren op, en dat ik dus gewoon vanaf januari een pakket heb als ik het ingevuldt heb.
Maar dat eerste wijf, wat een ter*ing wijf was dat. Alsof ik de boel bij elkaar aan het liegen was. Waarom zou ik 2 duurdere losse pakketten hebben ipv één pakket?? Wist ze niet, stond niet in systeem (en het systeem liegt niet)

Zo dat ben ik kwijt, wordt vervolgt ben ik bang, en heb de rekening betaald -/- 6.94 pakket korting, zullen ze wel weer moeilijk over doen, maar ik ga dat echt niet betalen omdat upc zijn administratie niet op orde heeft!!! :9 :9 :9 :9 :9

gr
Arjan
 
Ik heb precies hetzelfde!!!! ook telefoon genomen terwijl ik al wel internet had, eveneens algemene voorwaarden van pakket achter werkorder. Snel opzeggen bij chello!!!, want als je in januari voor pakket kiest zit je er weer een jaar aan vast (aan beide producten). Het is gewoon 1 grote oplichtersbende. Mijn grote fout is dat ik het pakket (dus telefonie) via hun verkoopnummer heb aangevraagd. Ik heb buiten de algemene voorwaarden van het pakket dus geen hard bewijs dat ik een pakket heb.

Ik ben gewoon opgelicht en alleen een firma als UPC komt daarmee weg !!

Groet

Kripa
 
Ook is onlangs de snelheid verhoogt van het product chello Easy. UPC communiceert met haar klanten het volgende. "UPC voert komende week werkzaamheden uit. Hierdoor is het mogelijk dat chello Easy klanten zich opnieuw moeten aanmelden via de aanmeldpagina. Onze excuses voor het ongemak."

Als UPC nou gewoon verteld aan de klanten dat de snelheid wordt verhoogd en dat daardoor opnieuw moet worden aangemeld dan zouden de klanten bij het lezen niet hoeven te zuchten.
 
Kunnen jullie nouw nix anders dan kankeren op het bedrijf, als je het niet goed vind of wat dan ook zoek je tog lekker een andere provider.
 
Wat een kinderachtige reaktie zeg. En wat een grof taalgebruik.

Hier wordt een werkelijk probleem besproken op een forum. Weet je nog wel, waar je met je positieve zaken, maar ook problemen terecht kunt.

Ik denk dat het telkens express niet automatisch opvoeren van de pakketkorting door UPC een reeël aandachtdpunt is dat besproken mag worden op dit forum.
 
Devil-Strike.net zei:
Kunnen jullie nouw nix anders dan kankeren op het bedrijf, als je het niet goed vind of wat dan ook zoek je tog lekker een andere provider.

Hmmm, raar ventje ???

Weetje, met de producten heb ik geen probleem. Maar de onbeschofte helpdeskmederwerker die doodleuk zegt dat ik geen pakket het en dat ze dat niet zomaar kan veranderen, terwijl ik toch duidelijk uitleg hoe het inelkaar steekt. Het maakt je razent en machtloos. Er is gewoon nix wat je eran kan doen want ze hebben gewoon schi*t aan je. En tuurlijk kan je rekeningen niet betalen maar dan gaat de knop gewoon op uit.
En zeggen dat je "gewoon"ff een andere provider moet zoeken is tuurlijk ook gel*l, hier is gewoon geen alternatief. Ik moet dus wel. Anders was ik wel weggegaan bij upc. Goed dat er plannen zijn uit Den Haag om de kabelmarkt open te gooien,zan is er misschien wat te kiezen.
 
1 pakket is ook niet alles.
Ik heb dus geen pakke genomen, omdat ik dan een jaar aan classic vastzit, nu kan ik nog maandelijks opzeggen ;)
 
Het feit dat je niet meteen een pakket krijgt is omdat daar aanvullende voorwaarden op van toepassing zijn. Bv verplichte automatische incasso. Je dient hier dus apart voor te tekenen. UPC zou er beter aan doen om dit gelijk te melden en je te wijzen op dat aanvraagformulier.
 
Hoezo aanvullende voorwaarden en aanvraagformulier? Als je je telefonisch opgeeft voor een aantal UPC-diensten en de UPC-medewerker geeft zelf aan dat dit een pakket is en noemt daarbij ook de pakketprijs per maand, dan mag je er toch vanuit gaan dat je ook daadwerkelijk een pakket krijgt?

Ik kan me voorstellen dat zo'n medewerker je dan even op die aanvullende voorwaarden wijst, maar dat je vervolgens achteraf nog een formulier in moet vullen is natuurlijk belachelijk. Je kunt je wel telefonisch aanmelden voor een dienst met voorwaarden A maar niet voor een dienst met voorwaarden B? Kom nou....
 
Terug
Bovenaan