A
arjand
Grrrrrrrrr, wat ben ik pissed off!!!!! Ik zie zie mijn rekening online en wat zie ik?? Classic en freetime rekening van € 64,89!! Een paarmaanden geleden een verkoper aan te telefoon gehad zie mij wees op het pakket classic en freetime voor 57,95. Telefonie had ik nog niet van upc, en vond het wel een goede aanbieding. Mijn vraag was of het ook na het 1e jaar nog 57.95 was: jawel, de eerste paar maanden zelfs voor 54,95. Dus nu na 5 rekeningnen van 54.95 en één van 57,95 (de 1 na laatste, die goede pakket prijs) is het 64,89. Ik bellen met help desk verteld de dame dat ik geen pakket heb, maar 2 losse produkten. Ik vertellen dat dat niet goed is. Het kwam er op neer dat ik pech heb, en een pakket moet aanvragen. Ik kijken naar de werk order bij de installatie, waar de wel degelijk de voorwaarden aan vast zaten voor pakketten. Ik weer bellen naar help-desk, doorverbonden met mutaties (45 minuten later), die stuurt dus alsnog de formulieren op, en dat ik dus gewoon vanaf januari een pakket heb als ik het ingevuldt heb.
Maar dat eerste wijf, wat een ter*ing wijf was dat. Alsof ik de boel bij elkaar aan het liegen was. Waarom zou ik 2 duurdere losse pakketten hebben ipv één pakket?? Wist ze niet, stond niet in systeem (en het systeem liegt niet)
Zo dat ben ik kwijt, wordt vervolgt ben ik bang, en heb de rekening betaald -/- 6.94 pakket korting, zullen ze wel weer moeilijk over doen, maar ik ga dat echt niet betalen omdat upc zijn administratie niet op orde heeft!!!

gr
Arjan
Maar dat eerste wijf, wat een ter*ing wijf was dat. Alsof ik de boel bij elkaar aan het liegen was. Waarom zou ik 2 duurdere losse pakketten hebben ipv één pakket?? Wist ze niet, stond niet in systeem (en het systeem liegt niet)
Zo dat ben ik kwijt, wordt vervolgt ben ik bang, en heb de rekening betaald -/- 6.94 pakket korting, zullen ze wel weer moeilijk over doen, maar ik ga dat echt niet betalen omdat upc zijn administratie niet op orde heeft!!!





gr
Arjan