R
Ronald81
Hallo allen,
Ik heb sinds kort na het opstarten van m'n decoder (staat 's nachts uit) altijd horizontale strepen/ruis door het beeld. Deze zijn vooral te zijn op de rode vlakken.
De oplossing is om naar het menu te gaan en dan op tv instellingen te drukken.
Ik hoef hier verder niets te wijzigen, alleen maar in deze optie gaan en weer terug, dan zijn de strepen spontaan verdwenen.
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Is namelijk erg irritant dat ik eerst altijd deze handeling moet doen..
Alvast bedankt.
Ik heb sinds kort na het opstarten van m'n decoder (staat 's nachts uit) altijd horizontale strepen/ruis door het beeld. Deze zijn vooral te zijn op de rode vlakken.
De oplossing is om naar het menu te gaan en dan op tv instellingen te drukken.
Ik hoef hier verder niets te wijzigen, alleen maar in deze optie gaan en weer terug, dan zijn de strepen spontaan verdwenen.
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Is namelijk erg irritant dat ik eerst altijd deze handeling moet doen..
Alvast bedankt.