E
Ed
Ik word wakker en dochter begint gelijk te klagen dat er geen internet is en de telefoon is ook 'dood'.
Hmmmzzz, mail gehad omtrent onderhoud, dus we gaan even alles uitschakelen. Modem, router en alle pc's en laptops gaan van het stroom en even een tijdje wachten. Alles volgens het protocol aangezet en wachten op verbinding. Helaas... de pagina voor modemactivatie wordt zichtbaar. Ik de map met papieren pakken en de code + wachtwoord invullen en bevestigen. Helaas, onjuiste code ?!?!?!? We hebben nooit een andere code gehad. Alles weer uitgezet en nu alleen een laptop op het modem. Opstarten van modem gaat niet goed en blijft hangen op US lampje.
Je begrijpt het al, behalve Digitale TV werkt niets meer hier.
HD gebeld en alles uitgelegd. Er werd veel ruggespraak door de medewerker gepleegd. HFC MAC van het modem doorgegeven en ja hoor, gevalletje monteur. Na planning bekeken te hebben pas 26 maart en ik heb gezegd dat ik daar niet mee akkoord ga. Er wordt onderhoud gepleegd en het modem moet ineens weer geactiveerd worden, dus er is iets heel anders aan de hand. Plots zegt ze dat ik waarschijnlijk maar 24 uur op een monteur hoef te wachten omdat storingen omtrent de telefoon snel opgelost dienen te worden. Vreemd... maar goed.
Oja, alles volgens protocol gedaan. Met de kabels en het netwerk is niets vreemds gedaan. Geen wijzigingen aangebracht. Nu staat ook alleen een laptop aangesloten op het modem.
Meer mensen hier last van? Oud Multikabel gebied? Ook 'onderhoud' in de wijk gehad afgelopen nacht?
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
Hmmmzzz, mail gehad omtrent onderhoud, dus we gaan even alles uitschakelen. Modem, router en alle pc's en laptops gaan van het stroom en even een tijdje wachten. Alles volgens het protocol aangezet en wachten op verbinding. Helaas... de pagina voor modemactivatie wordt zichtbaar. Ik de map met papieren pakken en de code + wachtwoord invullen en bevestigen. Helaas, onjuiste code ?!?!?!? We hebben nooit een andere code gehad. Alles weer uitgezet en nu alleen een laptop op het modem. Opstarten van modem gaat niet goed en blijft hangen op US lampje.
Je begrijpt het al, behalve Digitale TV werkt niets meer hier.
HD gebeld en alles uitgelegd. Er werd veel ruggespraak door de medewerker gepleegd. HFC MAC van het modem doorgegeven en ja hoor, gevalletje monteur. Na planning bekeken te hebben pas 26 maart en ik heb gezegd dat ik daar niet mee akkoord ga. Er wordt onderhoud gepleegd en het modem moet ineens weer geactiveerd worden, dus er is iets heel anders aan de hand. Plots zegt ze dat ik waarschijnlijk maar 24 uur op een monteur hoef te wachten omdat storingen omtrent de telefoon snel opgelost dienen te worden. Vreemd... maar goed.
Oja, alles volgens protocol gedaan. Met de kabels en het netwerk is niets vreemds gedaan. Geen wijzigingen aangebracht. Nu staat ook alleen een laptop aangesloten op het modem.
Meer mensen hier last van? Oud Multikabel gebied? Ook 'onderhoud' in de wijk gehad afgelopen nacht?
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20