Na incassobureau, nog steeds geen factuur, wel verbinding

F

Fillem

nou, ik ga ook efkes mijn ei hier kwijtmaken, zeg maar.

ongeveer 9 maanden geleden belde ik Chello dat ik geen facturen ontving. Het enige wat ze toen konden zeggen was:
"U woont op dit adres? Dan krijgt u de facturen thuis." ofwel, u liegt...
Nu kreeg ik 3 maanden daarna een brief van incassobureau, en omdat dit mij nogal schrik inboezemde betaalde ik dat (1200 Euro)...
Tegelijkertijd zegde ik schriftelijk mijn abonnement op.
Inmiddels heb ik nog steeds een chello internetverbinding maar krijg ik nog steeds geen facturen (dus nu al bijna 1 jaar geen factuur gekregen).
Ik weiger gewoon om nog een keer de NIET GRATIS helpdesk daar te bellen...
Heeft iemand anders dit probleem ook gehad en zo ja, hoe opgelost?

Bedankt voor het luisteren...:)
 
V

Virtugon

Wij hadden ook problemen met de chello administratie... We probeerde namelijk een adreswijziging door te geven, maar dat ging elke keer niet goed.... wij hebben echt supervaak moeten bellen naar die niet-gratis helpdesk... maar naar 6 weken(!) was het "eindelijk" opgelost. :P
 
Bovenaan