Beste het is ons opgevallen dat na het upgraden van het abonnement er wat zaken zijn misgegaan.
Zo is het nummer ineens niet meer zichtbaar bij we we bellen en is de snelheid niet haalbaar 10-15Mb ipv 60 Mb. Dit laatste is inmiddels bevestigd bij UPC en men zegt dit (een keer) te gaan oplossen ik betaal echter al wel geruime tijd voor het volle abonnement en het is ook nog niet daadwerkelijk opgelost.
Wat ook niet gebeurt en daar gaat nu mijn vraag over is het niet verschijnen van de voicemail envelop bij zodra iemand deze heeft ingesproken. Dit was hiervoor wel het geval. Na het inspreken ging dan ook de telefoon nog een keer.
Bij de abonnement upgrade is het telefoonabonnement niet gewijzigd, wel een nieuw modem en abonnement (sneller) internet en digitale tv.
Zie ook data profielgegevens.
Hoe krijg ik de envelop weer terug zodat ik weet dat iemand deze heeft ingesproken (behalve de afwijkende toon bij de gesprekstoon)
Zo is het nummer ineens niet meer zichtbaar bij we we bellen en is de snelheid niet haalbaar 10-15Mb ipv 60 Mb. Dit laatste is inmiddels bevestigd bij UPC en men zegt dit (een keer) te gaan oplossen ik betaal echter al wel geruime tijd voor het volle abonnement en het is ook nog niet daadwerkelijk opgelost.
Wat ook niet gebeurt en daar gaat nu mijn vraag over is het niet verschijnen van de voicemail envelop bij zodra iemand deze heeft ingesproken. Dit was hiervoor wel het geval. Na het inspreken ging dan ook de telefoon nog een keer.
Bij de abonnement upgrade is het telefoonabonnement niet gewijzigd, wel een nieuw modem en abonnement (sneller) internet en digitale tv.
Zie ook data profielgegevens.
Hoe krijg ik de envelop weer terug zodat ik weet dat iemand deze heeft ingesproken (behalve de afwijkende toon bij de gesprekstoon)