• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Na abonnements "verhoging" geen voicemail symbool op telefoon zichtbaar

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lol
  • Startdatum Startdatum

lol

Berichten
337
Beste het is ons opgevallen dat na het upgraden van het abonnement er wat zaken zijn misgegaan.
Zo is het nummer ineens niet meer zichtbaar bij we we bellen en is de snelheid niet haalbaar 10-15Mb ipv 60 Mb. Dit laatste is inmiddels bevestigd bij UPC en men zegt dit (een keer) te gaan oplossen ik betaal echter al wel geruime tijd voor het volle abonnement en het is ook nog niet daadwerkelijk opgelost.

Wat ook niet gebeurt en daar gaat nu mijn vraag over is het niet verschijnen van de voicemail envelop bij zodra iemand deze heeft ingesproken. Dit was hiervoor wel het geval. Na het inspreken ging dan ook de telefoon nog een keer.

Bij de abonnement upgrade is het telefoonabonnement niet gewijzigd, wel een nieuw modem en abonnement (sneller) internet en digitale tv.

Zie ook data profielgegevens.

Hoe krijg ik de envelop weer terug zodat ik weet dat iemand deze heeft ingesproken (behalve de afwijkende toon bij de gesprekstoon)
 
Re: Na abbonements "verhoging" geen voicemail symbool op telefoon zichtbaar

De voicemail zelf werkt dus nog wel ?
Welk toestel heb je ?
 
Hetzelfde toestel die hiervoor ook prima de envelop weergaf van Panasonic en ondersteund alle signalen
 
Ik denk dat het ligt aan het nieuwe modem.
Wat had je, en wat heb je nu?
 
zelfde euvel heb ik ook

gebeurde bij mij out of the blue, geen voicemail symbool meer op mijn telefoon.
Dit speelt al sinds september 2011, diverse telefoons er op aangelsoten en zelfs modemwissels gehad, maakte niet uit VM symbool werkt niet meer. Op geen enkele telefoon.

Serverpark van voicemail staat in Zwitserland en daar heeft men ook testen gedraaid. Tot op de dag van vandaag onduidelijk waarom voicemeldingssymbool van alle (goedgekeurde) telefoons bij mij niet meer werken ( op welke modem van UPC dan ook) en bv bij de buren wel.

Op een kleine hik na werkt voor de rest voicemail goed, dus ik laat het erbij.. maar raar is het wel
 
Ik kom net tot de ontdekking dat ook bij mij het envelopje niet meer werkt maar ook dat de telefoon zo'n 8 a 9 keer overgaat voor de voicemail wordt geactiveerd. Ikzelf vind dat onaanvaardbaar lang, vaak wordt er neergelegd voor men inspreekt. Voorheen werd de voicemail na 5 keer overgaan geactiveerd.

Zijn er meer die dit herkennen of is dit een euvel wat alleen bij mij optreedt? Ik had vanaf februari mijn pakket verandert.
 
Terug
Bovenaan