H
hakkepuf
Hallo,
mijn pa locatie Delfzijl zit sinds 2 dagen met het volgende probleem.
Na ongeveer 5 minuten hoort hij een gekraak en valt het geluid compleet weg. Aan de andere kant van de lijn blijft het vervolgens gewoon stil. Hij kan mij niet horen, ik hem niet.
Na ongeveer een minuut stilte wordt de lijn automatisch verbroken aan beide kanten. Zodra mijn pa mij dan weer probeert te bellen krijgt hij te horen "Dit nummer is niet in gebruik". Pas na een paar keer proberen gaat bij mij de telefoon over en hebben we weer verbinding. Na ongeveer 5 minuten herhaalt zich het voorval weer.
Hij heeft al de modem een half uur van het stroom gehad maar dat heeft niets geholpen. Het ligt volgens mij ook niet aan de telefoon, anders kreeg hij de medeling "dit nummer is niet in gebruik" ook niet te horen.
Het is niet alleen van Ziggo naar ziggo maar ook van ziggo naar mobiel.
Iemand een idee?
mijn pa locatie Delfzijl zit sinds 2 dagen met het volgende probleem.
Na ongeveer 5 minuten hoort hij een gekraak en valt het geluid compleet weg. Aan de andere kant van de lijn blijft het vervolgens gewoon stil. Hij kan mij niet horen, ik hem niet.
Na ongeveer een minuut stilte wordt de lijn automatisch verbroken aan beide kanten. Zodra mijn pa mij dan weer probeert te bellen krijgt hij te horen "Dit nummer is niet in gebruik". Pas na een paar keer proberen gaat bij mij de telefoon over en hebben we weer verbinding. Na ongeveer 5 minuten herhaalt zich het voorval weer.
Hij heeft al de modem een half uur van het stroom gehad maar dat heeft niets geholpen. Het ligt volgens mij ook niet aan de telefoon, anders kreeg hij de medeling "dit nummer is niet in gebruik" ook niet te horen.
Het is niet alleen van Ziggo naar ziggo maar ook van ziggo naar mobiel.
Iemand een idee?