M
Mothergoose
Ik wordt echt gek 
Vorige week de UPC mediabox ontvangen (Pace), deze werd 's avonds laat gebracht door iemand van UPC, terwijl de TNT een briefje had achtergelaten dat ze het de volgende dag nog eens zouden proberen. Hier kreeg ik al een naar gevoel.
Mediabox aangesloten en ruim een kwartier in het 15 minuten scherm laten staan, na die tijd eens een reset geprobeerd en een paar uur aan laten staan.
Toch maar de HD gebelt, "we zullen van deze kant een reset (of iets dergelijks) uitvoeren, u heeft binnen een paar uur beeld".
Volgende dag uiteraard nog steeds geen beeld, blijkt er een andere box + smartcard te zijn geregistreerd op onze naam/adres. "dit zullen we aanpassen u heeft vanavond of morgen ochtend beeld".
ZOals jullie al verwachten, nu 2 dagen later alleen maar het "verkeerde smartcard" scherm in beeld.
Ik heb absoluut niet de behoefte om de HD nogmaals te bellen (absurt dat je 0.10EUR/min moet betalen voor het oplossen van een probleem) Vanmiddag gaat de box retour, voor mij hoeft het allemaal niet meer!!
Misschien dat één van de UPC-medewerkers nog iets kan betekenen!!!

Vorige week de UPC mediabox ontvangen (Pace), deze werd 's avonds laat gebracht door iemand van UPC, terwijl de TNT een briefje had achtergelaten dat ze het de volgende dag nog eens zouden proberen. Hier kreeg ik al een naar gevoel.
Mediabox aangesloten en ruim een kwartier in het 15 minuten scherm laten staan, na die tijd eens een reset geprobeerd en een paar uur aan laten staan.
Toch maar de HD gebelt, "we zullen van deze kant een reset (of iets dergelijks) uitvoeren, u heeft binnen een paar uur beeld".
Volgende dag uiteraard nog steeds geen beeld, blijkt er een andere box + smartcard te zijn geregistreerd op onze naam/adres. "dit zullen we aanpassen u heeft vanavond of morgen ochtend beeld".
ZOals jullie al verwachten, nu 2 dagen later alleen maar het "verkeerde smartcard" scherm in beeld.
Ik heb absoluut niet de behoefte om de HD nogmaals te bellen (absurt dat je 0.10EUR/min moet betalen voor het oplossen van een probleem) Vanmiddag gaat de box retour, voor mij hoeft het allemaal niet meer!!
Misschien dat één van de UPC-medewerkers nog iets kan betekenen!!!


