• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Na 5 dagen nog geen beeld

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mothergoose
  • Startdatum Startdatum
M

Mothergoose

Ik wordt echt gek >:(

Vorige week de UPC mediabox ontvangen (Pace), deze werd 's avonds laat gebracht door iemand van UPC, terwijl de TNT een briefje had achtergelaten dat ze het de volgende dag nog eens zouden proberen. Hier kreeg ik al een naar gevoel.

Mediabox aangesloten en ruim een kwartier in het 15 minuten scherm laten staan, na die tijd eens een reset geprobeerd en een paar uur aan laten staan.

Toch maar de HD gebelt, "we zullen van deze kant een reset (of iets dergelijks) uitvoeren, u heeft binnen een paar uur beeld".

Volgende dag uiteraard nog steeds geen beeld, blijkt er een andere box + smartcard te zijn geregistreerd op onze naam/adres. "dit zullen we aanpassen u heeft vanavond of morgen ochtend beeld".

ZOals jullie al verwachten, nu 2 dagen later alleen maar het "verkeerde smartcard" scherm in beeld.
Ik heb absoluut niet de behoefte om de HD nogmaals te bellen (absurt dat je 0.10EUR/min moet betalen voor het oplossen van een probleem) Vanmiddag gaat de box retour, voor mij hoeft het allemaal niet meer!!

Misschien dat één van de UPC-medewerkers nog iets kan betekenen!!!
 
@ Mothergoose - Als je wilt mag je mij je gegevens wel sturen per PM dan zorg ik dat er na gekeken wordt.
 
Stuur mij maar een pm met je gegevens etc. dan zal ik proberen dit probleem nog vandaag voor je op te lossen.

[b[ Engur zal er bij deze naar kijken, succes met kijken vanmiddag[/b]
 
Engbur-UPC zei:
@ Mothergoose - Als je wilt mag je mij je gegevens wel sturen per PM dan zorg ik dat er na gekeken wordt.

Hulde voor Engbur, hij heeft het werkend gekregen :6

Dat mag toch ook wel eens gemeldt worden ;D
 
Diego zei:
Stuur mij maar een pm met je gegevens etc. dan zal ik proberen dit probleem nog vandaag voor je op te lossen.

[b[ Engur zal er bij deze naar kijken, succes met kijken vanmiddag[/b]


???????????????????????????????????????????????????
 
Ja probleem is idd opgelost ;D Smartcard en STB (mediabox) gekoppeld
 
Engbur-UPC zei:
Ja probleem is idd opgelost ;D Smartcard en STB (mediabox) gekoppeld
Waarschijnlijk is in eerste instantie alleen de smartcard of de STB (mediabox) administratief gewijzigd waardoor de "koppeling" tussen deze twee is verdwenen. Zit ik in de buurt?
 
Klopt helemaal Mr.97k5ixS744, serienummer van de mediabox heb ik aangepast en nu werkt alles zoals het hoort.
 
Terug
Bovenaan