• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Na 3 weken nog geen oplossing van een door Ziggo veroorzaakte fout! Schande!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MatthijsD
  • Startdatum Startdatum
M

MatthijsD

Ik maakte tot 22 december gebruik van twee vaste telefoonnummers, de hoofdlijn nummer A en de 2e lijn nummer B.
Op mijn verzoek is het nummer B van de 2e lijn geporteerd. Door een nog niet opgehelderde fout heeft Ziggo het nummer van de 2e lijn tot hoofdnummer gemaakt en geporteerd. Gevolg: geen gebruik meer kunnen maken van het hoofdtelefoonnummer. Gemeld op 22 december en een aantal malen daarna. Ziggo weet niet te melden wanneer zij hun eigen fout kunnen oplossen. De ene afdeling legt de schuld neer bij de andere afdeling.

Wie gaat dit nu eindelijk eens oplossen?
 
Terug
Bovenaan