Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan niet zeggen dat ik heel veel naar dit kanaal kijk maar het valt me op dat het geluid bijna altijd afwezig of robotic voice is. Kan ik hier iets aan doen? Misschien word ik dan wel helemaal zen!
Vóór die tijd stond het standaard geluidskanaal op "natuur", sindsdien op "muziek". Die "muziek" staat echter op een buitengewoon laag pitje inderdaad.
Ik heb dit kanaal wel eens aanstaan als mooi bewegend behang terwijl ik met wat anders bezig ben, maar die Zen-muziek vind ik persoonlijk niet om aan te horen. Daarom zet ik er dan meestal een eigen muziekstream onder.
De audio staat idd echt akelig laag, maakt niet zoveel uit welk geluidspoor je kiest.....moet de tv audio zeker met 50% verhogen wil ik er iets van verstaan......lijkt me een probleempje bij MyZen......
Net even getest op de slaapkamer tv met CI+.....zelfde verhaal....