- Berichten
- 509
Fijn dat myprime, zijn we bij aflevering 17 van The Killing Seizoen beland is ie foetsie van Myprime.
Gisteren kon hij Myprime al niet starten en nu is dus seizoen 1 eraf....
Gisteren kon hij Myprime al niet starten en nu is dus seizoen 1 eraf....


