• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Myprime vraagje

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Flasschuit
  • Startdatum Startdatum
F

Flasschuit

Ik heb nog een oud "complete" abonnement met een gewone mediabox en heb daarom geen myprime gekregen.
Kan ik dit gewoon bijbestellen of moet ik er dan een horizon box bijnemen?
 
Ja maar dat kost dan euro 6,95 extra als losse dienst.
Bij de pakketten met horizon zit het in de pakketprijs.
 
Mijn nieuw UPC-contract is nog net van voor de samensmelting met Ziggo. Ik kon toen bij een 120/12 abo nog een Cisco box kiezen inclusief MyPrime, bij 200/20 was toen al een Horizonbox verplicht. Ik zie op de Ziggo-site dat bij 120/12 de Horizon ook min of meer verplicht is om af te nemen. Ik weet niet in hoeverre dat bij dit abo onderhandelbaar is. Ik zou zeggen proberen. Er is momenteel bij Liberty Global de wens dat Ziggo zich wat klantvriendelijker in de markt positioneert, zodat er een eind komt aan het verlies van klanten. Dus misschien worden ze wat schappelijker op dat gebied. Ik zou zeggen: een klant is een klant, wens van de klant is koning, als die een gewone box wil krijgt ie een gewone box. Geld = geld.
 
cornelisvandenberg zei:
Ja maar dat kost dan euro 6,95 extra als losse dienst.
Bij de pakketten met horizon zit het in de pakketprijs.

Helaas wel. Ik betaal daar nu voor terwijl ik het niet gebruik (omdat het rotzooi is). Ik had liever 7 euro korting gehad.
 
Pipper2012 zei:
Helaas wel. Ik betaal daar nu voor terwijl ik het niet gebruik (omdat het rotzooi is). Ik had liever 7 euro korting gehad.

Maar het is een extra voor bepaalde abonnementen, dus kan je het niet zien als een onderdeel van de abonnementskosten an sich en kom je dus niet in aanmerking voor korting omdat jij het dan toevallig niet gebruikt ;)
 
Terug
Bovenaan