• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

myprime versus xl

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pevamo
  • Startdatum Startdatum
P

pevamo

Het lijkt cq komt mij voor dat de overgang van myprime naar xl een enorme verschraling in content tot gevolg heeft. Ik bedoel dan datgene wat voorheen vrij te bekijken was zonder specifiek abonnement.

Het komt daarmee feitelijk neer op een verdekte tariefsverhoging en derhalve extra kosten.
Gaat met de samensmelting met Vodafone dezelfde truc gebruikt worden dan wordt Ziggo vermoedelijk weer duurder (verstopt in meer extra abo's en minder vrije content).

Niet de nette manier om met klanten om te gaan.
 
Je hebt helemaal gelijk, was me ook al opgevallen.



Mod edit:
Citaat verwijderd.
Citaatknop a.u.b. niet misbruiken als antwoordknop.
Alleen citeren als het voor de duidelijkheid van het antwoord nodig is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan