P
pevamo
Het lijkt cq komt mij voor dat de overgang van myprime naar xl een enorme verschraling in content tot gevolg heeft. Ik bedoel dan datgene wat voorheen vrij te bekijken was zonder specifiek abonnement.
Het komt daarmee feitelijk neer op een verdekte tariefsverhoging en derhalve extra kosten.
Gaat met de samensmelting met Vodafone dezelfde truc gebruikt worden dan wordt Ziggo vermoedelijk weer duurder (verstopt in meer extra abo's en minder vrije content).
Niet de nette manier om met klanten om te gaan.
Het komt daarmee feitelijk neer op een verdekte tariefsverhoging en derhalve extra kosten.
Gaat met de samensmelting met Vodafone dezelfde truc gebruikt worden dan wordt Ziggo vermoedelijk weer duurder (verstopt in meer extra abo's en minder vrije content).
Niet de nette manier om met klanten om te gaan.