• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

MyPrime alleen stereo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wildstar
  • Startdatum Startdatum
W

wildstar

heb nu MyPrime maar deze film's worden allemaal in stereo uitgezonden en niet DD.
zijn bij de film niet om te zetten en als ik naar de instelling ga van horizon mediabox en daar DD aanzet komt er ook het goede geluid er niet uit.
weet niet of het een opstart probleem is maar weet iemand daar meer over.
 
Past wel bij het overwegend SD aanbod. Hoop dat de dienst snel beter wordt. Nu is het maar karig.
 
echt UPC op zijn slechts begint de horizon box een beetje goed te werken krijg je weer wat anders ze blijven je tegen werken jammer dat we zo gebonden zijn anders word de stap nog verder terug in de tijd. :(
 
Terug
Bovenaan