W
wildstar
heb nu MyPrime maar deze film's worden allemaal in stereo uitgezonden en niet DD.
zijn bij de film niet om te zetten en als ik naar de instelling ga van horizon mediabox en daar DD aanzet komt er ook het goede geluid er niet uit.
weet niet of het een opstart probleem is maar weet iemand daar meer over.
zijn bij de film niet om te zetten en als ik naar de instelling ga van horizon mediabox en daar DD aanzet komt er ook het goede geluid er niet uit.
weet niet of het een opstart probleem is maar weet iemand daar meer over.
