• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

My service

E

Esli

Waarschijnlijk een domme vraag! Maar heb hier voor me het chello contract met password, normaal is je usernaam toch alle wat voor @chello.nl zit! Maar dit herkent die niet. Heeft iemand enig idee?
 
Username is inderdaad alles wat voor @chello.nl staat.
Vraag je dit in verband met je internetverbinding of voor je email. In het laatste geval is er waarschijnlijk een storing. Ik kom er momenteel ook niet in.
 
Inderdaad voor mijn mail! Ik dacht dat een andere gebruiker
deze had aangepast! Storing dus...... dank voor je snelle reactie
 
Zojuist opnieuw getest. Bij mij werkt het weer. Hopelijk bij jouw ook, of anders nog even geduld hebben.
 
Ik had dit probleem in het begin ook!
Als het nu nog steeds niet werkt, is het waarschijnlijk een fout bij de administratie van UPC, je moet de helpdesk bellen en vragen of ze je password/username even resetten en klaar is Kees!
 
Terug
Bovenaan