• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Musiczone gemis

  • Onderwerp starter Onderwerp starter garage106
  • Startdatum Startdatum
G

garage106

Hallo,

ik wil even kwijt dat UPC naar mijn mening volledig de plank misslaat mbt het laten verdwijnen van Musiczone. Op dit moment heeft geen enkele overgebleven muziekzender van digitale tv een leuk uitzendprogramma. De actuele top40 en dancemuziek wordt compleet genegeerd! Waar zijn de zenders slamfm en tmf gebleven?? Ik snap hier echt niet de bedoeling van.

Alleen een paar nederlandstalige zenders en wat buitenlandse, waar voornamelijk series worden uitgezonden...

Echt een domper voor ons... In deze tijd waar je juist ontspanning en vrolijkheid wil tegenkomen wordt dit ontnomen. Muziek maakt de mens. Nog meer mensen hier enige opmerking over?
 
Vind het ook tegek voor worden, nu alleen nog Xite waar geen moer aan is, mtvnhd die 90% rock uitzend mtv brandnew die alleen maar oude rotzooi uitzend, tmf nl alleen nl muziek, maar voor de dance en top40 muziek hebben we niets meer.

dan tmf enzo wegis kan upc niets aan doen dit heb je tedanken aan mtv die alles overkoopt en vervolgens verneukt.
 
Devil-Strike.net zei:
Vind het ook tegek voor worden, nu alleen nog Xite waar geen moer aan is, mtvnhd die 90% rock uitzend mtv brandnew die alleen maar oude rotzooi uitzend, tmf nl alleen nl muziek, maar voor de dance en top40 muziek hebben we niets meer.

dan tmf enzo wegis kan upc niets aan doen dit heb je tedanken aan mtv die alles overkoopt en vervolgens verneukt.

UPC zou ook gewoon net als Caiway
VH1 Classic in basis digitale aanbod kunnen aanbieden.
En ook MTV2 is nog steeds welkom als je het mij vraagt.

Xite TV is een redelijk alternatief voor TMF. En het gerucht gaat dat SlamTV ook digitaal in Royaal pakket gaat komen.
 
funrider zei:
UPC zou ook gewoon net als Caiway
VH1 Classic in basis digitale aanbod kunnen aanbieden.
En ook MTV2 is nog steeds welkom als je het mij vraagt.

Xite TV is een redelijk alternatief voor TMF. En het gerucht gaat dat SlamTV ook digitaal in Royaal pakket gaat komen.

Helemaal met je eens behalve dat MTV2 al een hele tijd MTV Rocks heet :)
 
Xite komt bij langena niet in de buurt vind ik, teveel onbekende troep.

Slamfm komt idd meer in de beurt, vh1 classic zou top zijn maar denk niet dat die terug zal komen(gelukkig op sat wel :) )
 
Ik mis hier MusicZone ook. De diverse muziekradiozenders (zonder reclame) i.c.m. de muziekTVzenders .
 
Ik zet nu altijd maar weer de radio aan, vroeger keek ik muziek via de TV maar is nu niks meer :-\
 
Dave670 zei:
Ik zet nu altijd maar weer de radio aan, vroeger keek ik muziek via de TV maar is nu niks meer :-\

Scheelt je weer extra stroom voor de TV ;) (just kidding)
 
Terug
Bovenaan