W
wdb
ik heb een vraagje ik heb een thoms. dvr mediabox met een afstandbediening die er bij zit, nu heb ik die afst. bediening zoals upc aangeeft ook geprogrammeerd zodat ik mijn tv kan bedienen en ook mijn mediabox.
Ik gebruik ook een versterker voor het geluid maar daar heb ik wel een andere afst. bediening voor nodig wat lastig is, hoe kan ik mijn versterker ook instellen op die afstandbediening van de mediabox? Weet iemand die code die ik moet gebruiken?
Ik gebruik ook een versterker voor het geluid maar daar heb ik wel een andere afst. bediening voor nodig wat lastig is, hoe kan ik mijn versterker ook instellen op die afstandbediening van de mediabox? Weet iemand die code die ik moet gebruiken?