Onder de muisknop zit een kleine druksensor, die willen na verloop van tijd nog wel eens slecht kontakt maken door het vele indrukken. Ik heb hetzelfde met mijn rechter muisknop. Doet het prima maar net lang ingedrukt houden (met spelletjes) wil die nog wel eens geen kontakt meer maken.
Je kan het proberen om schoon te maken, maar dan moet je de muis openschroeven.
Is die al wat ouder dan beter een nieuwe muis kopen.
We kennen hetzelfde met de joypads, daar zitten ook die druksensors in. Microsoft heeft ze op gegeven moment wel moeten verbeteren na vele klachten dus doe je er tegenwoordig wel wat langer mee.
Weet niet hoe dit bij de concurrentie is momenteel.