A
AW78
MTV Networks Nederland had een half jaar geleden aangekondigd dat MTV Nederland, Comedy Central en Nickelodeon, hun drie belangrijkste zenders, vanaf eind 2011 ook in HD beschikbaar zouden komen. Hier heb ik sindsdien weinig nieuws meer over gehoord. :?
https://mtvnetworks.nl/corporate/persberichten/alles/mtv-networks-lanceert-nieuwe-zenders
https://mtvnetworks.nl/corporate/persberichten/alles/mtv-networks-lanceert-nieuwe-zenders
"Amsterdam, 2 augustus 2011"
"Eind 2011 komen, als aanvulling op het huidige analoge en digitale aanbod, HD-simultane uitzendingen van MTV, Nickelodeon, Kindernet en Comedy Central beschikbaar."
"Aanvullend op het huidige aanbod zal MTV Networks haar zenders MTV, Nickelodeon, Kindernet en Comedy Central vanaf het einde van 2011 beschikbaar stellen in HD. De HD kanalen voorzien de kijker van een nog hogere beeldkwaliteit en zullen beschikbaar komen voor alle Nederlandse distributiepartijen."
Laatst bewerkt door een moderator:
Hopelijk zijn er wat kleine problemen en komen ze later toch nog wel in HD. Lees voorjaar 2012.