• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Msn loopt regelmatig vast

Berichten
3.732
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Ik heb op mijn computer een probleem met msn

Constant loopt msn vast waardoor ik niks meer kan typen naar mensen
Heb me virusscanner al laten draaien wat niks opleverd

Spyware, malware weet ik niet precies omdat ik het juiste programma niet kan vinden dat het kan oplossen

Weet iemand een oplossing
 
Als je virusscanner niets oplevert kan het natuurlijk zijn dat je geen last hebt van een virus, maar bijvoorbeeld een bug in MSN. Ik heb hier een maand of 2 geleden last van gehad en heb MSN verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Dit is een eerste ding dat je kunt testen....
 
ja dat heb ik al getest had ook msn plus ook opnieuw er op gezet maar probleem blijft bestaan
 
MSN Plus? Daar heb ik vroeger veel ellende mee gehad en is sindsdien bij mij niet meer geinstalleerd...
Geen idee of dat in dit geval bij jou ook zo is, wanneer is het begonnen?
 
ja voordat ik iets installeerde nadat ik een virus had gekregen en die is nu verwijderd door Kaspersky

Malware en spyware weet ik niet precies welke programma het beste kan gebruikt worden voor dat
 
Je kunt eens beginnen met Advanced Systemcare Pro van iobit.com

https://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html

Deze software ruimt de PC aardig op qua spy/mal-ware. Voordat je het gaat gebruiken kan het verstandig zijn om een backup te maken, zoals ook wordt aangegeven ;)

Ik moet wel zeggen, ikzelf heb nooit problemen gehad na gebruik van deze software
 
Je kunt ook Malwarebytes' anti malware gebruiken... https://www.malwarebytes.org/mbam.php

Die detecteert heel veel en ik heb daar goede ervaringen mee.
 
nou het was dankzij malwarebytes dat ik de virus kreeg

ik ga die advanced systeem care is testen
 
Waar heb jij Malwarebytes dan in hemelsnaam gedownload?
Op de officiële site zoals hierboven genoemd heb je absoluut zeker een schone versie,
Ik gebruik Malwarebytes op minstens 20 verschillende computers en nog nooit problemen gehad.

Wat mogelijk is, zoals met alle anti malware programma's, is dat door verwijderen van besmette bestanden er iets niet meer goed werkt.
 
Ik had die gedownload van usenet en het nog wel iemand die heel vaak wat post daarzo dus ken je nagaan

Ik draai nou advanced systeemcare die plankie me opgegeven had en tot nu toe geen problemen zal het vanmiddag uitgebreid testen
 
Terug
Bovenaan