• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Motors TV volgende?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pb1
  • Startdatum Startdatum
P

pb1

Wat gaat UPC met Motors TV doen. Het kanaal is nu al interactief gemaakt. Komt er een slechte boodschap binnenkort - einde zender? Gebeurde zo wel met Fashion TV, ESPN, en Zone Horror. Het lijkt wel of ze kijkgedrag meten vlak voor beslissing.
 
Tsja, als er laten we zeggen, wel geteld 5 mensen naar kijken, naar zo'n zender. Wat is het nu ervan dan, om het uberhaupt nog in de lucht te houden op je kabel netwerk !? :o
 
Mag er toch meteen vanaf?! :P

Maar vertel: wat is er zo interactief aan?!
 
Volgens mij hebben ze "951" ook interactief gemaakt....
Moet je vanavond maar eens kijken.
 
Wat je merkt is dat de EPG een paar seconden niet beschikbaar is. Datzelfde gebeurde ook met de zenders Fashion TV, ESPN en Zone Horror een paar maanden voordat deze verdwenen uit het Royaal pakket. Toeval? Misschien.
 
We houden het maar in de gaten.

Overigens was er een half jaartje terug toch ook al sprake van dat hij zou verdwijnen? Ik meen zelfs dat dit bericht toen door jou geplaatst was.

En er zat toen een link naar hun site bij (zie hieronder) met de mededeling dat UPC en Ziggo de zender willen verwijderen. Die site bekeek ik net en daar staat dit nog steeds (of weer opnieuw?).

Dus er broeit wel iets.

https://nl.motorstv.com/
 
Alfons Verbiest zei:
We houden het maar in de gaten.

Overigens was er een half jaartje terug toch ook al sprake van dat hij zou verdwijnen? Ik meen zelfs dat dit bericht toen door jou geplaatst was.

En er zat toen een link naar hun site bij (zie hieronder) met de mededeling dat UPC en Ziggo de zender willen verwijderen. Die site bekeek ik net en daar staat dit nog steeds (of weer opnieuw?).

Dus er broeit wel iets.

https://nl.motorstv.com/

Opmerkelijk dat er over 'UPC & Ziggo' wordt gesproken. Ziggo kent een totaal ander distributiebeleid dan UPC en ze hebben totaal andere motieven en gevolgen. Kennelijk zijn toch beide maatschappijen niet erg blij met Motors TV, of lopen de contracten ongeveer gelijktijdig af.
 
Als MotorsTV er ook nog afgaat ga ik er toch maar is een schotel bijnemen denk ik :9
 
Alfons Verbiest zei:
We houden het maar in de gaten.

Overigens was er een half jaartje terug toch ook al sprake van dat hij zou verdwijnen? Ik meen zelfs dat dit bericht toen door jou geplaatst was.

En er zat toen een link naar hun site bij (zie hieronder) met de mededeling dat UPC en Ziggo de zender willen verwijderen. Die site bekeek ik net en daar staat dit nog steeds (of weer opnieuw?).

Dus er broeit wel iets.

https://nl.motorstv.com/

dat was ik :)

https://ziggoforum.nl/topics/29473/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan