• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Motors TV in HD?

Berichten
584
ik keek een keer naar motors tv en zag daar dat ze hun uiterlijk hebben veranderd
maar ook zie ik hd staan achter het vernieuwde plaatje
ik kan echter niet echt zien dat het beeld ook daadwerkelijk hd is denk het niet eerlijk gezegt
zou Ziggo misschien plannen hebben om dit kanaal in hd uit te gaan zenden?
 
Dit is HD (nu bijna een maand of zo) en zo krijgen ze het aangeleverd. Beter dan dit wordt het niet. Maar voordat je een kanonnade op gaat zetten... bij KPN is het net zo slecht.
 
bbc4 had dit ook, maar daar is het nu weer terug naar sd versie(iig geen hd logo er meer achter)
 
CreativeS zei:
Dit is HD (nu bijna een maand of zo) en zo krijgen ze het aangeleverd. Beter dan dit wordt het niet. Maar voordat je een kanonnade op gaat zetten... bij KPN is het net zo slecht.

Dat er HD in het beeld staat wil nog niet zeggen dat Ziggo het in HD doorgeeft. Het is gewoon 720x576 en dus SD. De aanvoer op satelliet is wel in HD.
 
Het zou in HD uitgezonden worden... ik kijk er niet naar, zelfs SD is het knudde. Ook bij KPN.
 
ja op satelliet is het HD, ik meen 1440x1080 overigens maar niet op de kabel. Wat KPN er van bakt weet ik niet.
 
er zijn zelfs mensen die klachten indienen bij hun provider gaat mij dan weer te ver viel me alleen op
https://www.totaaltv.nl/nieuws/verwarring-over-hd-signaal-motorsport-tv/
 
@Anne-Ziggo Opheldering gevraagd a.u.b. Wordt Motors TV door Ziggo in HD of SD doorgegeven? Als niet, waarom staat HD op de D.O.G.? https://en.wikipedia.org/wiki/Digital_on-screen_graphic Waarom krijg ik toch deze zender in SD te zien? Dit is bedrog.

bedrog
iets gemeens en oneerlijks vb: het bedrog van de boekhouder is uitgekomen Synoniem: misleiding
Gevonden op https://www.muiswerk.nl/mowb/?word=bedrog
 
Laatst bewerkt door een moderator:
rogier37 zei:
er zijn zelfs mensen die klachten indienen bij hun provider gaat mij dan weer te ver viel me alleen op
https://www.totaaltv.nl/nieuws/verwarring-over-hd-signaal-motorsport-tv/

totaaltv doet nu net alsof heel nl aan het klagen is, maar gok dat het er niet eens 10 zijn, want meer dan dat kijken er niet naar.
 
HP Deskjet zei:
@Anne-Ziggo Opheldering gevraagd a.u.b. Wordt Motors TV door Ziggo in HD of SD doorgegeven? Als niet, waarom staat HD op de D.O.G.? https://en.wikipedia.org/wiki/Digital_on-screen_graphic Waarom krijg ik toch deze zender in SD te zien? Dit is bedrog.

bedrog
iets gemeens en oneerlijks vb: het bedrog van de boekhouder is uitgekomen Synoniem: misleiding
Gevonden op https://www.muiswerk.nl/mowb/?word=bedrog

Beetje overdreven reactie, Ziggo heeft hier namelijk weinig mee te maken ;)

MotorsTV is vorig jaar gelukkig gekocht door de eigenaar van oa www.motorsport.com nadat ze halverwege 2016 bijna failliet waren en in de UK bij sommige providers tijdelijk op zwart gezet werden.

https://www.broadbandtvnews.com/2016/07/14/motors-tv-placed-in-safeguard-procedure/

De nieuwe eigenaar heeft sinds 1 maart de naam (www.motorsport.tv, online abo ook mogelijk) en aanlevering aangepast waardoor het in de UK nu bij Virgin wel al in HD is, waarschijnlijk zal Ziggo na overleg/nieuw contract het ook in HD kunnen doorgeven.
Hopelijk iets sneller dan de 2 jaar die het duurde voordat Ziggo Sport Racing in HD kwam :)

https://www.broadbandtvnews.com/2016/11/18/motorsport-network-aquires-motors-tv/

https://www.autosport.com/news/report.php/id/127179

Meer info op hun FB pagina:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154930340734002&id=167370269001

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154946801094002&id=167370269001

(aardig feitje: Teambaas van McLaren F1 Zak Brown is/was CEO van motorsport.com)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan