Sinds afgelopen weekend had ik plotseling geen internet en telefoon meer. Helpdesk op zondagmiddag gebeld en in één keer contact. Modem werd door hun bekeken en het bleek dat mijn modem al een maand lang een veel te hoge upstream-waarde had en nu wel kapot zou zijn. Bij het resetten kwam de modem niet verder dan het US ledje, dat bleef knipperen. Mij werd aangeraden om de volgende ochtend het modem om te ruilen in Heerhugowaard (Wat een prachtig Ziggo gebouw). Omruilen was geen probleem en thuis opnieuw aangemeld en alles functioneerd weer! Toch komt volgende week er nog een monteur langs om alles nog eens te controleren. Ziggo BRAVO - GOEDE SERVICE!
Kan iemand mij in begrijpelijke taal uitleggen waarom een te hoge upstream fataal voor het modem is en wat kan de oorzaak zijn?
Kan iemand mij in begrijpelijke taal uitleggen waarom een te hoge upstream fataal voor het modem is en wat kan de oorzaak zijn?
