J
jdray
Hallo!
Ik heb sinds kort Ziggo kabelinternet.
Mijn vraag is nu alleen:
ik heb nog een Draytek ADSL wireless router/gateway (2700G).
Is het mogelijk om mijn Motorola modem in de uplinkpoort van de Draytek te gooien en zo een WLAN te creeren? Of moet je de modem dan eerst op "bridged zetten"?
Als dat laatste het geval is (bridged), hoe stel ik dat dan in?
Reden: ik vind het zonde om een nieuw wireless apparaat aan te schaffen.
Alvast hartelijk dank!
Ik heb sinds kort Ziggo kabelinternet.
Mijn vraag is nu alleen:
ik heb nog een Draytek ADSL wireless router/gateway (2700G).
Is het mogelijk om mijn Motorola modem in de uplinkpoort van de Draytek te gooien en zo een WLAN te creeren? Of moet je de modem dan eerst op "bridged zetten"?
Als dat laatste het geval is (bridged), hoe stel ik dat dan in?
Reden: ik vind het zonde om een nieuw wireless apparaat aan te schaffen.
Alvast hartelijk dank!
