Monteurskosten terwijl hij niet is geweest?

Status
Niet open voor verdere reacties.

daansko

Forum Gebruiker
Berichten
1
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb onlangs een Ziggo 3 in 1 abonnement genomen. Vervolgens waren er problemen met het instellen hiervan. Hiervoor had ik dus Ziggo gecontacteerd en zou er een monteur langskomen. Daarbij werd gemeld dat als er niemand thuis was dat er kosten in rekening genomen zouden worden. De dag dat de monteur zou komen een bericht gekregen met dat de monteur onderweg was vervolgens geen bel gehoord niks, 30 min later alleen een anoniem telefoontje die ik wel meerdere keren op een dag krijg. Vervolgens niet opgenomen en een mail ontvangen van Ziggo dat ze kosten in rekening zullen nemen vanwege het niet thuis zijn. Kan ik hier wat aan doen.
 
Via dit onafhankelijke forum valt daar vrij weinig aan te doen.

Het kan wel eens gebeuren dat de bel niet wordt gehoord, of dat de monteur niet goed drukt (heb hier een bel waar je te hard op moet drukken). Als ze dan nog even nabellen via mobiel, en die mis je ook... tja dat is dan wel dubbel pech hebben.

Het enige dat jij kunt doen is Ziggo bellen, de situatie uitleggen en hopen op coulance.
 
Contact opnemen met Ziggo en protesteren tegen die rekening.

Neem contact op met de Ziggo:
- Tel.: 8.00 tot 20.00 uur. - 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo - 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten
- Klantenservice Chat
- Een PM (Personal Message) naar Ziggo - webcare op dit forum
- Ziggo op Twitter.
- Ziggo op Facebook
 
Heb jij de bel niet gehoord, m.a.w. komt dat vaker voor of hebben ze niet aangebeld? Bijv. omdat ze bij de buren stonden.

Kijk als ik weet dat er iemand langs komt houd ik daar rekening mee en zit ik daar min of meer op te wachten. Ik zou zeker Ziggo bellen en het verhaal even goed uitleggen, misschien ligt het probleem helemaal niet bij jou.
 
Of een andere optie... camera's ophangen (voortuin en oprit), dan heb je zeker bewijs dat er niemand geweest is :)
 
Ik heb onlangs een ziggo 3 in 1 abonnement genomen. Vervolgens waren er problemen met het instellen hiervan. Hiervoor had ik dus Ziggo gecontacteerd en zou er een monteur langskomen. Daarbij werd gemeld dat als er niemand thuis was dat er kosten in rekening genomen zouden worden. De dag dat de monteur zou komen een bericht gekregen met dat de monteur onderweg was vervolgens geen bel gehoord niks, 30 min later alleen een anoniem telefoontje die ik wel meerdere keren op een dag krijg. Vervolgens niet opgenomen en een mail ontvangen van Ziggo dat ze kosten in rekening zullen nemen vanwege het niet thuis zijn. Kan ik hier wat aan doen.
Als U even nagedacht had dan had U kunnen weten dat het de monteur zou kunnen zijn. Deze belt anoniem anders gaat iedereen hem weer bellen. Tegenwoordig is iedereen zo bang voor anonieme nummers. Ik begrijp totaal niet waarom. Maar ik kom dan ook uit de tijd dat alle nummers anoniem waren (die draaischijf- en drukknop toestellen hadden namelijk geen display ;D )
 
Warom geen telefoontjes met onderdrukt nummer opnemen? Misschien last van een vervelende ex, of iets dergelijks.

On topic
Inderdaad bellen sommige monteurs (of bezorgers) kort voor ze naar je toerijden om te informeren dat hij over x minuten bij je is.
Uiteraard doen ze dat met onderdrukt nummer voor de reden in bericht hierboven al gegeven.
Dit kon de topicstarter niet weten, want op de Ziggo website hebben ze het over een SMS.
 
(heb hier een bel waar je te hard op moet drukken).
Heb ik ook wel eens gehad, heel simpel opgelost. Komt door een beetje geoxideerde contacten. Kapje eraf en even met een mesje schoonkrabben.
 
Gewoon op de bank gaan zitten en naar buiten kijken of er iemand komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan