B
Bios
Vorige week mijn abb om laten zetten naar Ziggo Extra 3 in 1 150Mb.
Gisteren zou de monteur langskomen ivm installatie.
Had al aan medewerker gezegd dat ik rond 8:30 uur even 10 min weg ben ivm kinderen en school. Afgesproken om een briefje aan de deur te plakken dat ik met 10 min terug ben.
En ja hoor, lulletje rozenwater komt precies in dit tijdsbestek.
Geen probleem maar hij wacht dus niet ff en bij terugkomst briefje in de bus dat ik niet thuis was en met dubbele streep onderstreept dat de kosten van €35,85 voor mijn rekening zijn.
Wat was ik pissed off na deze aktie, neem verdomme het fatsoen om ff 10 min te wachten, waarschijnlijk een puber zonder kinderen.
Vervolgens weer Ziggo gebeld tegen 10 ct. per minuut een half uur lang om alles uit te leggen.
Nieuwe afspraak heb ik maar niet gemaakt want dat werkt niet vind ik bij Ziggo. Je wordt van te voren niet door de monteur gebeld wanneer deze komt en kunt deze zelf ook niet bereiken, het gaat dan ook pm een ingehuurd bedrijf.....dus last maar, ik doe het zelf wel.
Zo gezegt zo gedaan, de modem zuo opgestuurd worden etc.
Bel ik vandaag weer terug, was de bestelling geannuleerd ....
Hoppa, het hele proces weer opnieuw doorgelopen en ern nieuwe bestelling geplaatst.
Weer 40 minuten tegen 10ct per minuut was ik klaar
Nu maar duimen dat alles goed komt !
Kort maar krachtig, waardeloos !!!
Gisteren zou de monteur langskomen ivm installatie.
Had al aan medewerker gezegd dat ik rond 8:30 uur even 10 min weg ben ivm kinderen en school. Afgesproken om een briefje aan de deur te plakken dat ik met 10 min terug ben.
En ja hoor, lulletje rozenwater komt precies in dit tijdsbestek.
Geen probleem maar hij wacht dus niet ff en bij terugkomst briefje in de bus dat ik niet thuis was en met dubbele streep onderstreept dat de kosten van €35,85 voor mijn rekening zijn.
Wat was ik pissed off na deze aktie, neem verdomme het fatsoen om ff 10 min te wachten, waarschijnlijk een puber zonder kinderen.
Vervolgens weer Ziggo gebeld tegen 10 ct. per minuut een half uur lang om alles uit te leggen.
Nieuwe afspraak heb ik maar niet gemaakt want dat werkt niet vind ik bij Ziggo. Je wordt van te voren niet door de monteur gebeld wanneer deze komt en kunt deze zelf ook niet bereiken, het gaat dan ook pm een ingehuurd bedrijf.....dus last maar, ik doe het zelf wel.
Zo gezegt zo gedaan, de modem zuo opgestuurd worden etc.
Bel ik vandaag weer terug, was de bestelling geannuleerd ....

Hoppa, het hele proces weer opnieuw doorgelopen en ern nieuwe bestelling geplaatst.
Weer 40 minuten tegen 10ct per minuut was ik klaar
Nu maar duimen dat alles goed komt !
Kort maar krachtig, waardeloos !!!
