U
unitas30
Monteur zou vrijdag tussen 08:00u en 13:00u langskomen.
Zelf was ik niet thuis, huisgenoot wel.
Rond 10:30u ontving mijn huisgenoot een automatisch gegenereerde e-mail van Ziggo met als onderwerp De activiteit ‘Monteur Ziggo’ is geannuleerd.
Omstreeks 12:15u belde Ziggo-monteur mij op mijn GSM. Hij meldde dat hij 13:00u niet zou gaan redden en dat het waarschijnlijk 14:00u zou gaan worden, waarop ik hem het thuistelefoonnr. heb gegeven met daarbij de vermelding dat normaal gesproken iemand thuis is maar dat hij maar even naar dat nummer moest bellen.
Vervolgens kreeg ik om 13:15u een telefoontje van de Ziggo-monteur, helaas kon ik dat gesprek niet beantwoorden.
Later op de dag, omstreeks 18:15u, wederom een telefoontje van dezelfde Ziggo-monteur, helaas wederom niet in de mogelijkheid om telefoon op te nemen.
Ziggo-monteur sprak bij dat laatste telefoontje mijn voicemail in met de melding dat hij voor de tweede keer vandaag bij mijn woning stond en dat er niemand thuis was. Eerst was hij er om 13:15u en nu om 18:15u. Hij diende hiervoor wel voorrijdkosten te berekenen ....
Uiteraard ben ik het hier niet mee eens.
De berichtgeving van Ziggo is enorm verwarrend. Afspraak geannuleerd (per mail), monteur zou 13u niet redden, vervolgens redt hij het wel, vervolgens komt hij volledig onaangekondigd om 18:15u nog eens.
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe gaat Ziggo hier mee om?
Zelf was ik niet thuis, huisgenoot wel.
Rond 10:30u ontving mijn huisgenoot een automatisch gegenereerde e-mail van Ziggo met als onderwerp De activiteit ‘Monteur Ziggo’ is geannuleerd.
Omstreeks 12:15u belde Ziggo-monteur mij op mijn GSM. Hij meldde dat hij 13:00u niet zou gaan redden en dat het waarschijnlijk 14:00u zou gaan worden, waarop ik hem het thuistelefoonnr. heb gegeven met daarbij de vermelding dat normaal gesproken iemand thuis is maar dat hij maar even naar dat nummer moest bellen.
Vervolgens kreeg ik om 13:15u een telefoontje van de Ziggo-monteur, helaas kon ik dat gesprek niet beantwoorden.
Later op de dag, omstreeks 18:15u, wederom een telefoontje van dezelfde Ziggo-monteur, helaas wederom niet in de mogelijkheid om telefoon op te nemen.
Ziggo-monteur sprak bij dat laatste telefoontje mijn voicemail in met de melding dat hij voor de tweede keer vandaag bij mijn woning stond en dat er niemand thuis was. Eerst was hij er om 13:15u en nu om 18:15u. Hij diende hiervoor wel voorrijdkosten te berekenen ....
Uiteraard ben ik het hier niet mee eens.
De berichtgeving van Ziggo is enorm verwarrend. Afspraak geannuleerd (per mail), monteur zou 13u niet redden, vervolgens redt hij het wel, vervolgens komt hij volledig onaangekondigd om 18:15u nog eens.
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe gaat Ziggo hier mee om?