E
Elinek
om 18 uur vanavond was het hier raak, internet helemaal dood, televisie met veel ruis, hoe lager het kanaal, hoe meer ruis, en veel ruis op de radio in stereo. Ik bellen met 0900-1580, wist die meneer van de helpdesk me te vertellen dat mijn modem gewoon online was ( ja met 1 lampje aan zeker en zonder cableactivity) dus ik zeg dat dat niet kan en ik zeg dat ik ook gewoon een storing wil doorgeven, mijn buurman en ik hebben in ieder geval zeer slechte radio en televisie ontvangst en ik heb geen internet. Zet u de pc eens aan en ga naar configuratie scherm. Ik zg dat dat geen zin heeft, ik kan mijn modem uitlezen en die vertelt mij dat de signaalsterkte slechts 15 db is, dat moet rond de 30 liggen voor goed internet. Nee hoor mevrouw, waarleest u dat, u kan uw modem niet uitlezen. Dus hij begon weer te riedelen over configuratiescherm enzo, dus ik vertellen dat ik eenvoudigweg een storing van mijn buurman en mij wil melden; mevrouw, als u niet meewerkt kan ik u niet helpen! en de verbinding werd verbroken.
Om zeven uur deed alles het weer, en om kwart voor acht weer slecht, ik naar de wijkverdeelkast en tref daar een aardige monteur van van den berg. Ik vertelde dat het signaal bijna een uur goed was geweest. Hij begreep dat niet en heeft alles weer terug gezet,kast gesloten en is met mij mee naae boven gelopen, en jawel hoor, het was weer goed, en hoe! Het beeld op televisie is nog nooit zo goed geweest, en het modem signaal is 5 db meer dan het afgelopen tijd was (snr 35 db nu). Nu maar hopen dat alles het nog eventjes volhoudt, want dat er ergens iets niet helemaal goed zit is wel duidelijk.
Dat de storing op zaterdagavond verholpen werd is natuurlijk goed, maar de behandeling door de helpdesk is verre van goed.
Om zeven uur deed alles het weer, en om kwart voor acht weer slecht, ik naar de wijkverdeelkast en tref daar een aardige monteur van van den berg. Ik vertelde dat het signaal bijna een uur goed was geweest. Hij begreep dat niet en heeft alles weer terug gezet,kast gesloten en is met mij mee naae boven gelopen, en jawel hoor, het was weer goed, en hoe! Het beeld op televisie is nog nooit zo goed geweest, en het modem signaal is 5 db meer dan het afgelopen tijd was (snr 35 db nu). Nu maar hopen dat alles het nog eventjes volhoudt, want dat er ergens iets niet helemaal goed zit is wel duidelijk.
Dat de storing op zaterdagavond verholpen werd is natuurlijk goed, maar de behandeling door de helpdesk is verre van goed.