M
manke
Beste Ziggo,
Nu jullie cartoon network uit het pakket hebben gehaald, mogen we er Boomerang in de plaats voor terug in het standaard pakket?
Nu jullie cartoon network uit het pakket hebben gehaald, mogen we er Boomerang in de plaats voor terug in het standaard pakket?

INDEED