• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mogen wij Boomerang in plaats voor de weggehaalde Cartoon Network?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter manke
  • Startdatum Startdatum
M

manke

Beste Ziggo,
Nu jullie cartoon network uit het pakket hebben gehaald, mogen we er Boomerang in de plaats voor terug in het standaard pakket?
 
Nee helaas. :p
Kabel tv is toch een doorgemaakt medium
Syfy en 13th weg, en sbs9 ervoor terug :')
 
Mwa, 13 Street HD staat bij mij hoger aangeschreven dan SBS 9. Maar goed, dat is persoonlijk en gezien de vele klachten op social media is het volgens mij populairder dan die *kuch* gerenommeerde SKO aangeeft. Men moet niet vergeten dat doelgroepzenders sowieso een lagere kijkdichtheid hebben en in dat licht bekeken was het niet eens zo slecht. Zeker niet met de laatste toevoegingen (series). Series worden nu ook steeds sneller uitgezonden na uitzending is USA. American Crime, The Whispers... jammer. Geen nood verder, want we downloaden de WEB-DL's wel, maar toch. Lekkere zender om gewoon even op te zetten.
 
Door deze brutale actie van dit stink ISP ga ik weer met downloaden beginnen...
 
Terug
Bovenaan