R
redalpha
Is het mogelijk om de digitale telefonie te gebruiken via een pc/mac + software, zodat je je headset van je pc kunt gebruiken, en evt software om nummers te draaien, aannemen, hold etc.
Is het mogelijk ??
Googlen levert me niks nuttigs op alleen abbonementen over vo-ip.
Bedankt.
Is het mogelijk ??
Googlen levert me niks nuttigs op alleen abbonementen over vo-ip.

Bedankt.

Het zou nog mooier zijn om met een VOIP-client een verbinding te maken met de VOIP servers van Chello, maar heb het vage vermoeden dat dat niet gaat lukken.... 