• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mogelijkheid om telefonie aan te sluiten op pc/mac

  • Onderwerp starter Onderwerp starter redalpha
  • Startdatum Startdatum
R

redalpha

Is het mogelijk om de digitale telefonie te gebruiken via een pc/mac + software, zodat je je headset van je pc kunt gebruiken, en evt software om nummers te draaien, aannemen, hold etc.


Is het mogelijk ??

Googlen levert me niks nuttigs op alleen abbonementen over vo-ip. :)

Bedankt.
 
Ik heb zelf een mac, weten jullie een modem daarvoor en mischien software ? of hoe ik moet zoeken want ik kom er niet uit.
 
ga eens naar www.voipstunt.com

voipstunt downloaden en je kan bellen is net zoiets als skype alleen kan je met voipstunt gratis naar veel vaste lijnen bellen.

echter na 1 uur kan je niet meer gratis bellen.
je moet dan 10 euro te goed op je account zetten en je kan dan weer gratis bellen en je kan dan ook een gratis telefoonnummer aan vragen.

ik hoop dat je hier aan voldoende hebt

groetjes,
hugo
 
verhip het werkt ook nog :o

Hoe zit dat met die 10 euro ? is het daarna gratis naar vaste landlijnen in nedrland ? of een bepaalde tijd ?.
Ik heb zelf ook gezocht naar dit soort dingen maar moet zeggen de voorwaarden zijn nogal onduidelijk.
 
Dat is natuurlijk wel mooi, maar daarmee berijk ik nog niet wat ik wil. Ik wil bellen via mijn mac/pc.
Dat houdt simpelweg in gebeld worden, en bellen.
Dus ik moet een modem hebben die spraak ondersteund. en software die dus mij de mogelijkheid geeft om vanuit mn mac/pc een nummer te draaien, en die te bellen met mn headset.

Enig idee ?
 
;) Het zou nog mooier zijn om met een VOIP-client een verbinding te maken met de VOIP servers van Chello, maar heb het vage vermoeden dat dat niet gaat lukken.... :(
 
Terug
Bovenaan