C
com 2
In diverse topics lees ik dat mensen met een DVR films kunnen opnemen, terugspoelen en of pauzeren met hun DVR.
Bij mij is dit niet het geval!!!
Graag jullie reacties!!! Doe ik iets fout of gaat het echt niet
of misschien een fout in de software
Groet Com 2
Bij mij is dit niet het geval!!!
Graag jullie reacties!!! Doe ik iets fout of gaat het echt niet
of misschien een fout in de software
Groet Com 2

