A
Art
Ik belde met de helpdesk, vertelde dat ik er al een krachtigere voeding op heb gezet. De helpdesk medewerker kende het probleem en vroeg of ik een geaard stopcontact gebruikte. nu is de voeding er 1 met maar 2 polen, dus ook al zou ik die in een geaard stopcontact stoppen zou het modem niet geaard zijn.
Nu is er toevallig een ongeverfde CV buis vlak in de buurt van het modem. mijn oplossing:
draadje getrokken van de cv buis naar 1 van de schroefjes waaraan ik het modem bevestig. De onderkant van het thomson modem is van metaal en ik naam aan dat ik nu het modem geaard heb.
Voordat ik de voeding vervangen had viel het modem een aantal maal per dag uit.
Nadat ik er een 12 V 1A voeding op heb aangesloten was de uitval 'nog maar' enkele keren per week.
Ik hou jullie up to date
Nu is er toevallig een ongeverfde CV buis vlak in de buurt van het modem. mijn oplossing:
draadje getrokken van de cv buis naar 1 van de schroefjes waaraan ik het modem bevestig. De onderkant van het thomson modem is van metaal en ik naam aan dat ik nu het modem geaard heb.
Voordat ik de voeding vervangen had viel het modem een aantal maal per dag uit.
Nadat ik er een 12 V 1A voeding op heb aangesloten was de uitval 'nog maar' enkele keren per week.
Ik hou jullie up to date

aan het begin van het gesprek stel ik me altijd netjes voor en ik blijf altijd beleefd. ook na ongeveer 7 telefoontjes over dit zelfde probleem verspreid over ongeveer 2 jaar. Ik woon op 12 c (want to see)
gisteren 20 euro bijgekocht nu al op, na 2 gesprekken met de helpdesk. Ik vind die 10 cent per minuut niet veel, maar omdat ik met prepaid bel kost het veeel en veel meer dan die 10 cent vooral omdat de helpdesk alleen op 'kantoortijden' te bereiken is. Ik zal nog een keer 20 euro erbij kopen en maar hopen dat het dan wel goed gaat bij mijn volgende belletje.