Moet opnieuw aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wasyouit

Ik kan niet meer via chello het internet op, krijg steeds te maken met het aanmeld pagina waar ik mijn modem moet bekend maken, dit gaat niet omdat ik al reeds 5 maand bij chello zit.
hebben andere mensen dit, ik las ergens dat UPC plotseling een
aantal mensen van het netwerk had gegooid omdat er problemen
waren met SPAM.

Ben tot nu toe niet in geslaagd een antwoord van UPC te krijgen.
 
Dit komt omdat chello veel modems aan het netwerk heeft hangen waarvan geen abonnementsgeld wordt betaald. Ze willen hiermee hun database opschonen door modems opnieuw aan te laten melden. En gaan dit controlleren met de gegevens die bekend zijn.
 
Vanochtend werkt alles weer, geen idee wat er aan de hand
was.
 
Dat heeft vermoedelijk ermee te maken dat chello problemen met de DHCP-server had, zodat je niet een IP-nummer dat met 62. begint hebt gekregen, maar een met als eerste cijfer 10.
Die laatste categorie IP-nummers wordt door chello gebruikt om een nieuwe, of gewijzigde account klaar te zetten, waarbij je dan alleen nog maar de registratiepagina (ook te bereiken via prov.upc.nl) te zien krijgt, ook al probeer je een andere pagina (of je startpagina) te pakken te krijgen.
Ik heb vorige week hetzelfde probleem gehad, en dat is 'vanzelf' (dat wil zeggen nadat UPC na 6 uur zijn zaken weer enigzins voor elkaar had) opgelost.javascript:Smiley2()
 
Ik heb zelfde probleem ook al een aantal keer gehad.

oplossing

open dosbox via
geef commando ipconfig/relaese
reset modem (laat deze even uitstaan)
zet modem aan en wacht tot deze is opgestart.
geef comando : ipconfig/renew

je krijgt nu een nieuw ip adres.
en internet verbinding werkt weer.

als dit niet werkt is de enige oplossing de helpdesk bellen hun forceren dit dan.


succes kwiebus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan