D
Donnerd
Ik heb afgelopen week een monteurs bezoek gehad omdat ik verstoringen had op o.a. RTL4HD (nummer 4 Horizon) RTL5HD en RTL Crime.
Signaal zou te hoog zijn, dus is er een splitter geplaatst... maar....
de verstoringen zijn weer terug gekomen. Begin UPC echt zat te worden omdat UPC blijkbaar geen product cq dienst storing vrij kan leveren.
Morgen UPC maar eens bellen.... ga dan wel eisen dat ik z.s.m. geholpen wordt.
Signaal zou te hoog zijn, dus is er een splitter geplaatst... maar....
de verstoringen zijn weer terug gekomen. Begin UPC echt zat te worden omdat UPC blijkbaar geen product cq dienst storing vrij kan leveren.
Morgen UPC maar eens bellen.... ga dan wel eisen dat ik z.s.m. geholpen wordt.