• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Moet alweer UPC bellen....

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Donnerd
  • Startdatum Startdatum
D

Donnerd

Ik heb afgelopen week een monteurs bezoek gehad omdat ik verstoringen had op o.a. RTL4HD (nummer 4 Horizon) RTL5HD en RTL Crime.
Signaal zou te hoog zijn, dus is er een splitter geplaatst... maar....
de verstoringen zijn weer terug gekomen. Begin UPC echt zat te worden omdat UPC blijkbaar geen product cq dienst storing vrij kan leveren.
Morgen UPC maar eens bellen.... ga dan wel eisen dat ik z.s.m. geholpen wordt.
 
Terug
Bovenaan