- Berichten
- 162
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Sinds vanmiddag gaat het verzenden van mail zeer moeizaam of zelfs helemaal niet.
E-mailclient is Thunderbird. Na klikken op "Verzenden" komt het bekende venster met "Verbonden met mail.home.nl..."
Dit blijft veel langer dan normaal in beeld, waarna soms de mail wel wordt verzonden, maar meestal niet.
Onderstaand venster wordt dan vertoond:
Volgens de Ziggo-site zijn er geen storingen, maar wat is het dan wel?
Ik wacht ondertussen al ruim 10 minuten op contact met de helpdesk, maar ook daar is het: "Nog een ogenblik geduld, alstublieft..." :rolleyes:
E-mailclient is Thunderbird. Na klikken op "Verzenden" komt het bekende venster met "Verbonden met mail.home.nl..."
Dit blijft veel langer dan normaal in beeld, waarna soms de mail wel wordt verzonden, maar meestal niet.
Onderstaand venster wordt dan vertoond:
Volgens de Ziggo-site zijn er geen storingen, maar wat is het dan wel?
Ik wacht ondertussen al ruim 10 minuten op contact met de helpdesk, maar ook daar is het: "Nog een ogenblik geduld, alstublieft..." :rolleyes:
Laatst bewerkt door een moderator: