K
Karin Stuivenberg
Ik wordt zo ontzettend moe van jullie! Ben ik eindelijk klaar met jullie en bijbehorend gedoe nadat iemand van "jullie" eigenhandig zonder toestemming en verzoek met zijn vingertjes aan het abonnement van mijn moeder (73) heeft gezeten was het nu de beurt aan "mijzelf"!
Wat doen jullie daar toch? Blijf met je vingers overal vanaf als men zélf nergens om vraagt. Mens van 73 een abonnement op films in haar mik splitsen die zoals verteld werd 1 maand gratis zou zijn en mocht zij dit toch wél leuk vinden ze er maar 1 telefoontje tegenaan hoeft te gooien om dit te behouden. Te behouden!! Niet om "op te zeggen". Mens betaald nu al maanden 10 euro in de maand voor iets waar ze niet om heeft gevraagd en waarbij niemand de moeite doet dit aangesmeerde "abonnement" te crediteren! Moeimakers zijn jullie!
Nu was het de "beurt" aan mijzelf. Nu was de extra mediabox boven ineens "dood". WIlde ik wat zien? Druk op groen. Jullie weten wel wat dat betekent.
Bellen dus. Ja, ik zie het mevrouw hij is vanmiddag "stil" blijven staan en "loopt" niet door. De standaard beantwoordingen. Heeft u misschien iets aan uw abonnement veranderd? Nee natuurlijk niet, ik zou niet durven, als het werkt moet je er vanaf blijven. Dat is mijn jarenlange ervaring.
Wat er werkelijk is gebeurt? De box is gewoon "offline" gehaald. uit het abonnement geschrapt. Nu mogen wij weer 2-3 dgn wachten tot er eindelijk iemand is die het kastje weer "doorvoert" en hopen dat het bij deze "minimale" onderbreking/verandering blijft. Dát is ook nog maar weer afwachten!
Blijf gewoon met jullie takken van abonnementen af tenzij men daar specifiek om vraagt! Wordt dood en doodziek van die fusie UPC/Ziggo. De incompetentie is dan ook met 200% gestegen! Het is dat er gewoon geen goed alternatief is, maar anders was ik na 17 jaar "trouwe dienst" nu toch echt opgedonderd!
Ik kan nu weer wachten tot er iemand is die het "doorstuurbericht" van 1 van de medewerksters die ik gisteren aan de telefoon heb gehad daadwerkelijk door gaat voeren zodat mijn extra box weer "online" komt (lees wordt toegevoegd aan mijn abonnement)
Wat is dat toch met jullie daar? Doe verdorie je werk. Doe datgene wat gevraagd wordt en verder niks. Afblijven van abonnementen!! Ziggo/UPC? Moeimakers!
Wat doen jullie daar toch? Blijf met je vingers overal vanaf als men zélf nergens om vraagt. Mens van 73 een abonnement op films in haar mik splitsen die zoals verteld werd 1 maand gratis zou zijn en mocht zij dit toch wél leuk vinden ze er maar 1 telefoontje tegenaan hoeft te gooien om dit te behouden. Te behouden!! Niet om "op te zeggen". Mens betaald nu al maanden 10 euro in de maand voor iets waar ze niet om heeft gevraagd en waarbij niemand de moeite doet dit aangesmeerde "abonnement" te crediteren! Moeimakers zijn jullie!
Nu was het de "beurt" aan mijzelf. Nu was de extra mediabox boven ineens "dood". WIlde ik wat zien? Druk op groen. Jullie weten wel wat dat betekent.
Bellen dus. Ja, ik zie het mevrouw hij is vanmiddag "stil" blijven staan en "loopt" niet door. De standaard beantwoordingen. Heeft u misschien iets aan uw abonnement veranderd? Nee natuurlijk niet, ik zou niet durven, als het werkt moet je er vanaf blijven. Dat is mijn jarenlange ervaring.
Wat er werkelijk is gebeurt? De box is gewoon "offline" gehaald. uit het abonnement geschrapt. Nu mogen wij weer 2-3 dgn wachten tot er eindelijk iemand is die het kastje weer "doorvoert" en hopen dat het bij deze "minimale" onderbreking/verandering blijft. Dát is ook nog maar weer afwachten!
Blijf gewoon met jullie takken van abonnementen af tenzij men daar specifiek om vraagt! Wordt dood en doodziek van die fusie UPC/Ziggo. De incompetentie is dan ook met 200% gestegen! Het is dat er gewoon geen goed alternatief is, maar anders was ik na 17 jaar "trouwe dienst" nu toch echt opgedonderd!
Ik kan nu weer wachten tot er iemand is die het "doorstuurbericht" van 1 van de medewerksters die ik gisteren aan de telefoon heb gehad daadwerkelijk door gaat voeren zodat mijn extra box weer "online" komt (lees wordt toegevoegd aan mijn abonnement)
Wat is dat toch met jullie daar? Doe verdorie je werk. Doe datgene wat gevraagd wordt en verder niks. Afblijven van abonnementen!! Ziggo/UPC? Moeimakers!