• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Moeimakers!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Karin Stuivenberg
  • Startdatum Startdatum
K

Karin Stuivenberg

Ik wordt zo ontzettend moe van jullie! Ben ik eindelijk klaar met jullie en bijbehorend gedoe nadat iemand van "jullie" eigenhandig zonder toestemming en verzoek met zijn vingertjes aan het abonnement van mijn moeder (73) heeft gezeten was het nu de beurt aan "mijzelf"!

Wat doen jullie daar toch? Blijf met je vingers overal vanaf als men zélf nergens om vraagt. Mens van 73 een abonnement op films in haar mik splitsen die zoals verteld werd 1 maand gratis zou zijn en mocht zij dit toch wél leuk vinden ze er maar 1 telefoontje tegenaan hoeft te gooien om dit te behouden. Te behouden!! Niet om "op te zeggen". Mens betaald nu al maanden 10 euro in de maand voor iets waar ze niet om heeft gevraagd en waarbij niemand de moeite doet dit aangesmeerde "abonnement" te crediteren! Moeimakers zijn jullie!


Nu was het de "beurt" aan mijzelf. Nu was de extra mediabox boven ineens "dood". WIlde ik wat zien? Druk op groen. Jullie weten wel wat dat betekent.

Bellen dus. Ja, ik zie het mevrouw hij is vanmiddag "stil" blijven staan en "loopt" niet door. De standaard beantwoordingen. Heeft u misschien iets aan uw abonnement veranderd? Nee natuurlijk niet, ik zou niet durven, als het werkt moet je er vanaf blijven. Dat is mijn jarenlange ervaring.


Wat er werkelijk is gebeurt? De box is gewoon "offline" gehaald. uit het abonnement geschrapt. Nu mogen wij weer 2-3 dgn wachten tot er eindelijk iemand is die het kastje weer "doorvoert" en hopen dat het bij deze "minimale" onderbreking/verandering blijft. Dát is ook nog maar weer afwachten!


Blijf gewoon met jullie takken van abonnementen af tenzij men daar specifiek om vraagt! Wordt dood en doodziek van die fusie UPC/Ziggo. De incompetentie is dan ook met 200% gestegen! Het is dat er gewoon geen goed alternatief is, maar anders was ik na 17 jaar "trouwe dienst" nu toch echt opgedonderd!

Ik kan nu weer wachten tot er iemand is die het "doorstuurbericht" van 1 van de medewerksters die ik gisteren aan de telefoon heb gehad daadwerkelijk door gaat voeren zodat mijn extra box weer "online" komt (lees wordt toegevoegd aan mijn abonnement)

Wat is dat toch met jullie daar? Doe verdorie je werk. Doe datgene wat gevraagd wordt en verder niks. Afblijven van abonnementen!! Ziggo/UPC? Moeimakers!
 
Dit is een onafhankelijk forum over ziggo en niet van Ziggo dus je moet je tot ziggo richten en niet aan ons wij kunnen er ook verder niets mee.
Je kunt hier wel je hart luchten in een ander deel van het forum ove ziggo en de woede van je af schrijven onder het lemma lucht u hart.
Maar de oplossing moet toch echt komen van Ziggo zelf.
Je kunt hier wel contact opnemen met het Ziggo webcare team zie hier https://ziggoforum.nl/topics/17317/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
cornelisvandenberg zei:
Dit is een onafhankelijk forum over ziggo en niet van Ziggo dus je moet je tot ziggo richten en niet aan ons wij kunnen er ook verder niets mee.
Je kunt hier wel je hart luchten in een ander deel van het forum ove ziggo en de woede van je af schrijven onder het lemma lucht u hart.
Maar de oplossing moet toch echt komen van Ziggo zelf.
Je kunt hier wel contact opnemen met het Ziggo webcare team zie hier https://ziggoforum.nl/topics/17317/
onzin natuurlijk ik heb hier ook wel eens wat gezegt en had meteen 1 van toen nog upc aan de foon
dus ze kijken hier zeker wel mee dus om dit als lucht je hart te betitelen slaat dus op niks
en waarom moet iemand zelf steeds die webcare bellen hebben die gasten die bij ziggo zelf geen hersens dan om te zien of iemand wel of niet iets wil
heb het hier ook gehad met de porno eerst een week beneden alles open
en toen ineens alle porno boven open
en heb ik erom gevraagt nee
ziggo doet maar en doet maar en de klant moet maar gaan bellen belachelijk natuurlijk!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat misschien meer om dat "jullie"?
Nu lijkt het erop als "wij" er op worden aangesproken.
En "wij" zijn geen Ziggo.
 
Robert Koopman zei:
Gaat misschien meer om dat "jullie"?
Nu lijkt het erop als "wij" er op worden aangesproken.
En "wij" zijn geen Ziggo.
zou mooier zijn als iemand haar eens helpt inplaats van het topic te verplaatsen
 
totaal zei:
Je bedoeld haar!
dat bedoel ik nou wel domme opmerkingen plaatsen omdat iemand zich vergist mijn god de wereld vergaat
maar een oplossing hebben ho maar
kan er nu niemand van ziggo hier contact met HAAR opnemen of is dat te veel gevraagd
 
Je doet er zelf toch net zo hard aan mee?
Overal commentaar op,dit topic hoort toch in lucht uw hart?
De TS is na het plaatsen niet meer op het forum geweest.
Dus het was duidelijk een gevalletje van haar hart luchten.
Alleen Ziggo kan haar helpen. Wij kunnen er bitter weinig aan doen.
 
Terug
Bovenaan