• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Moeilijk om lid te worden bij ziggo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Elders
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Elders

Drama om activatiecode en wachtwoord te krijgen
Z3 op de kamp 21 te Gees

Ook wij kennen dit probleem. Wij proberen nu al ruim 10 weken een internet Z3 abonnement te krijgen bij Ziggo. De eerste aanvragen deden wij waarna wij maar niets hoorden. Wat bleek wij bestonden niet. Vervolgens een derde en ja wij hadden een klantnummer. Maar na het pakket te hebben ontvangen kwam er niets. Geen activatiecode en wachtwoord. Na bellen, bellen en nog eens bellen (ruim 10 uur inmiddels)ben ik er achter gekomen dat wij wel in het administratieve systeem staan maar niet in het andere.

Na diverse beloftes dat het donderdag 16 oktober allemaal goed zo komen bleek alles een leugen. Wij hebben nl nog steeds niets. Ook na bellen met ziggo is er niets veranderd. Tig notities verder van medewerkers lost kennelijk ook niets op.

Ook stond onze tv actief en nu weer inactief. Als jullie het snappen??? Wij niet.

Conclusie: Lid worden van ziggo kan erg moeilijk zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan