K
Kayo22
Ja echt moedeloos.
Was tevreden gebruiker tot we in april ja lees april extreme namen.
Nog nooit de snelheid gehaald. Even geduld zou goed komen.
Storing op storing, internet gaat veelvuldig uit als een vlammetje.
Bellen met UPC, monteur heeft een draadje gewijzigd, snelheid bagger.
Downloadsnelheid 5090 Kbit/sec.
Bellen, weer monteur, modem omgeruild. Oordeel monteur bagger snelheid het maakt niets uit.
Medewerker zegt belt u elke dag maar pas dan wordt er wat gedaan!
Op papier hier werd door monteur gezet volgende dag monteur voor lijnmeeting.
Niemand kwam en wij maar thuis wachten. Bellen, ze bellen terug, niet dus, tot 4 maal toe.
Ja en dan weer bellen en nu is de maat dus vol bij ons. Worden teruggebeld ja er is een hub buiten die wordt vervangen maar wanneer? Net bellen ze, geen hub wordt er vervangen te duur en morgen komt hier weer een monteur. Waarom begreep de medewerker ook niet.
Men snapt dus zelf niet wat de monteur hier morgen komt doen.
Ja en dan praat ik nog niet over de door ons gemaakt tel.kosten.
Had nooit gedacht dit te gaan beleven met UPC want ik was een tevreden klant.
Maar de behandeling als klant is echt beneden peil. Je belt maar een eind weg denken ze.
Oh ja en niet onbelangrijk de TV, kabel van UPC sneeuwt als een gek en de digitale box heeft ook geen beeld meer. Monteur heeft daar naar gekeken en zei er is hier dus wat loos!
Dick
Was tevreden gebruiker tot we in april ja lees april extreme namen.
Nog nooit de snelheid gehaald. Even geduld zou goed komen.
Storing op storing, internet gaat veelvuldig uit als een vlammetje.
Bellen met UPC, monteur heeft een draadje gewijzigd, snelheid bagger.
Downloadsnelheid 5090 Kbit/sec.
Bellen, weer monteur, modem omgeruild. Oordeel monteur bagger snelheid het maakt niets uit.
Medewerker zegt belt u elke dag maar pas dan wordt er wat gedaan!
Op papier hier werd door monteur gezet volgende dag monteur voor lijnmeeting.
Niemand kwam en wij maar thuis wachten. Bellen, ze bellen terug, niet dus, tot 4 maal toe.
Ja en dan weer bellen en nu is de maat dus vol bij ons. Worden teruggebeld ja er is een hub buiten die wordt vervangen maar wanneer? Net bellen ze, geen hub wordt er vervangen te duur en morgen komt hier weer een monteur. Waarom begreep de medewerker ook niet.
Men snapt dus zelf niet wat de monteur hier morgen komt doen.
Ja en dan praat ik nog niet over de door ons gemaakt tel.kosten.
Had nooit gedacht dit te gaan beleven met UPC want ik was een tevreden klant.
Maar de behandeling als klant is echt beneden peil. Je belt maar een eind weg denken ze.
Oh ja en niet onbelangrijk de TV, kabel van UPC sneeuwt als een gek en de digitale box heeft ook geen beeld meer. Monteur heeft daar naar gekeken en zei er is hier dus wat loos!
Dick