- Berichten
- 231
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hallo allemaal, na 16 jaar trouwe dienst heeft mijn oude kolossale TV (35KG) het begeven, en ben ik inmiddels na een paar weken orienteren in het bezit van de nieuwste 200MHZ Sony 40Z4500....wat een feest ! Alles is perfect,maar wat ik niet begrijp is dat er zo,n HD ontvanger bij moet met ook een aparte AB !!!
Ik ben 54 koop het laatste nieuwe spul en ga dan voor mijn gevoel terug in de tijd met allerlei handelingen om TV te kijken, en wat een trage zapsnelheid, het geeft mij het gevoel van een BMW met een Dacia Logan motor.
Wat mij is opgevallen bij het orienteren dat geen enkele verkoper hier iets over heeft gezegd, daar kom je dus thuis achter bij de instalatie dat het alleen maar werkt met 2 AB,s.
Dit kan nooit de bedoeling zijn van een provider !
Ik ben 54 koop het laatste nieuwe spul en ga dan voor mijn gevoel terug in de tijd met allerlei handelingen om TV te kijken, en wat een trage zapsnelheid, het geeft mij het gevoel van een BMW met een Dacia Logan motor.
Wat mij is opgevallen bij het orienteren dat geen enkele verkoper hier iets over heeft gezegd, daar kom je dus thuis achter bij de instalatie dat het alleen maar werkt met 2 AB,s.
Dit kan nooit de bedoeling zijn van een provider !
hier al aan gewend zijn. Dubbele afstandsbedieningen. Dat komt door.....