Ongeveer je een jaar heeft alles prima gewerkt na de laatste monteur langs is geweest, alleen nu is het ruk.
Zo had ik laatst een briefje in de bus gehad van upc over onderhoud in de nacht van 23/24 mei.
En volgens mij is het sindsdien begonnen.
Ik merkte vanavond pas op dat mijn upload helemaal weg is. nouja +/- 13kb up.
Gelijk upc gebeld en de monteur komt langs.
Ik zie zelf 2 verschillen in mijn modem, ik heb hier een screen van een jaar geleden en van vanavond.
Daar zie je verschil tussen Upstream Modulation:
Vorig jaar:
Dit jaar:
Plaatje uploaden heeft me veel moeite gekost.
Klopt dat gewoon of gaat het hier mis?
Zo had ik laatst een briefje in de bus gehad van upc over onderhoud in de nacht van 23/24 mei.
En volgens mij is het sindsdien begonnen.
Ik merkte vanavond pas op dat mijn upload helemaal weg is. nouja +/- 13kb up.
Gelijk upc gebeld en de monteur komt langs.
Ik zie zelf 2 verschillen in mijn modem, ik heb hier een screen van een jaar geleden en van vanavond.
Daar zie je verschil tussen Upstream Modulation:
Vorig jaar:
Dit jaar:
Plaatje uploaden heeft me veel moeite gekost.
Klopt dat gewoon of gaat het hier mis?
