X
xhoy
chello had dus laast eindelijk een mooi briefje gestuurt met daar in de medeling dat ze erg graag op 20 okt ons modem (com21) wouden komen op vervangen.
dus ik bel vandaag met cabel1 om temelden dat ik daar geen behoefte heb.
nou melde de medewerker aan de andere kant van de lijn het volgende:
"het zou kunnen zijn dat je dan van af begin november zonder internet zit want upc gaat de frequentie van het internet veranderen"
en toen ik me begon aftevragen waarom dat niet gemelt was kwam hij met de opmerking "dit kunnen zijn per gebruiker instellen" hij wist aleen niet zeker of ze dat ook gingen doen en dat ik daar voor met de chello helpdesk moest bellen.
nou heb ik de helpdesk verder nog niet gebelt maar nou vroeg ik mij 2 dingen af:
1) krijgt cabel1 PER modem dat ze vervangen een bedrag (hij wou hem namelijk wel ERG graag vervangen, of een andere afspraak maken, of een afspraak "ver" in de toekomst zo dat het iig 'zeker' was dat ik geholpen zou worden)
2) stel upc wisselt van frequentie
2a) heeft dat dan idd invloed?
2b) stel dat ze het per gebruiken kunnen configureren gaan ze dat dan ook doen? of moet je dat ergens requesten?
Thomas
*die nu de helpdesk gaat bellen*
dus ik bel vandaag met cabel1 om temelden dat ik daar geen behoefte heb.
nou melde de medewerker aan de andere kant van de lijn het volgende:
"het zou kunnen zijn dat je dan van af begin november zonder internet zit want upc gaat de frequentie van het internet veranderen"
en toen ik me begon aftevragen waarom dat niet gemelt was kwam hij met de opmerking "dit kunnen zijn per gebruiker instellen" hij wist aleen niet zeker of ze dat ook gingen doen en dat ik daar voor met de chello helpdesk moest bellen.
nou heb ik de helpdesk verder nog niet gebelt maar nou vroeg ik mij 2 dingen af:
1) krijgt cabel1 PER modem dat ze vervangen een bedrag (hij wou hem namelijk wel ERG graag vervangen, of een andere afspraak maken, of een afspraak "ver" in de toekomst zo dat het iig 'zeker' was dat ik geholpen zou worden)
2) stel upc wisselt van frequentie
2a) heeft dat dan idd invloed?
2b) stel dat ze het per gebruiken kunnen configureren gaan ze dat dan ook doen? of moet je dat ergens requesten?
Thomas
*die nu de helpdesk gaat bellen*