I
ijsmannetje
sinds 10 uur vanochtend valt mijn modem(internet) weg om de 10 minuutjes en na een minuut weer online en dat ritueel herhaalt zich.modem al gereset pc opnieuw opgestart etc ,en dit is een nieuwe modem sinds 2 weken ,daarvoor was het probleem er ook al maar was toen 2 weken weg en nu herhaalt het ritueel zichzelf weer HELP!!! :'(

