• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

modem valt uit om de 10 minuten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ijsmannetje
  • Startdatum Startdatum
I

ijsmannetje

sinds 10 uur vanochtend valt mijn modem(internet) weg om de 10 minuutjes en na een minuut weer online en dat ritueel herhaalt zich.modem al gereset pc opnieuw opgestart etc ,en dit is een nieuwe modem sinds 2 weken ,daarvoor was het probleem er ook al maar was toen 2 weken weg en nu herhaalt het ritueel zichzelf weer HELP!!! :'(
 
In een van je vorige berichten schreef je dat je in postcode 1313 woont?
Als dat zo is dan is er misschien inderdaad iets aan de hand.... :'(

Mijn modem reset dat wel niet elke 10 minuten maar de verbinding is niet "soepel" te noemen.
Internet pagina's oproepen lukt maar moeilijk, het komt er maar net doorheen.
 
klopt 1313 maar wij hadden hiervoor 3 maanden ellende en t lag aan ons jaja toen gaven ze eindelijk toe dat de modem niet goed was,het signaal uit de muur was wel perfect na de nieuwe modem 2 weken perfect gedraaid en nu begint de ellende weer van voor af en aan !!!en naar de upc helpdesk bellen heeft totaal geen nut met hun standaard oplossingen etc heb genoeg verstand van computers dat ik dat zelf ook wel weet maar waarom lossen ze dit niet gewoon op.
 
Ik heb in 1334 ook sinds een paar dagen problemen met mijn internet.
Verbinding is erg onregelmatig, trager dan normaal en valt vaak weg. Om gek van te worden!

Heeft dit mogelijk te maken met de aankomende snelheidsverhogingen?
 
Modem wat om de 10 minuten uitvalt heeft niets te maken met het niet betalen van rekeningen lijkt mij.
Zou wel een vreemde manier van "straffen" zijn.... :D

Ik had vandaag ook last van internet-storingen, zelfde postcode-gebied, maar mijn modem reset niet.
Kreeg alleen internetpagina's slecht door, even wachten en opnieuw proberen en het ging weer goed.
Dit gedurende de hele middag eigenlijk.

IJsmannetje heeft een nieuw modem omdat de vorige steeds last van resets had.
Blijkbaar ligt het niet aan het modem maar aan iets anders.
Zijn de modemwaardes wel goed?
 
Terug
Bovenaan