• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

modem resetten?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bossie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bossie

Hallo, is het normaal dat je na het rebooten van de router (een US-robotics Model # 8000-02, Version V2.7) ook het modem moet rebooten?
Want ik wordt er een klein beetje gek van dat er bij iedere re-configuratie actie de router geboot moet worden en dan twee trappen af een het modem stanningsloos en weer aanzetten.

Iemand een suggestie?
 
Bossie,

Het modem hoeft alleen gereset te worden als het MAC adres van de router veranderd.. Het is dus niet normaal dat je dit iedere keer moet doen..

mag ik vragen welke router jij hebt??

Thomas
 
Een US robotics, staat in de bovenste post.

grt Piet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan