B
bossie
Hallo, is het normaal dat je na het rebooten van de router (een US-robotics Model # 8000-02, Version V2.7) ook het modem moet rebooten?
Want ik wordt er een klein beetje gek van dat er bij iedere re-configuratie actie de router geboot moet worden en dan twee trappen af een het modem stanningsloos en weer aanzetten.
Iemand een suggestie?
Want ik wordt er een klein beetje gek van dat er bij iedere re-configuratie actie de router geboot moet worden en dan twee trappen af een het modem stanningsloos en weer aanzetten.
Iemand een suggestie?